  • 21. Data: 2006-04-02 21:34:22
    Temat: Re: protokol NNTP - sadowy nakaz zamkniecia?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 23:29:01 +0200,
    Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > A dokładniej o skecz w stylu 'Nie ma takiego miasta Londyn. Jest Ląd,
    > Lądek Zdrój, ale Londynu nie ma'.

    Prawidłowo: "Nie ma takiego miasta Lądyn. Jest Lądek, Lądek Zdrój."
    Inaczej trochę niejasne. <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 23:33:29 user up 10934 days, 11:28, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    God made the world in six days, and was arrested on the seventh.

  • 22. Data: 2006-04-04 20:27:28
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> writes:

    > In the darkest hour on Sun, 02 Apr 2006 23:29:01 +0200,
    > Piotr Dembiński <p...@g...pl> screamed:

    > Prawidłowo: "Nie ma takiego miasta Lądyn. Jest Lądek, Lądek Zdrój."
    > Inaczej trochę niejasne. <:

    O, nie czytałem scenariusza.

    W każdym razie, gdyby podejść do sprawy rygorystycznie, to chyba
    nie istnieje oficjalna, zatwierdzona przez polską instytucję
    standaryzacyjną specyfikacja tego protokołu?

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl

  • 23. Data: 2006-04-04 20:27:42
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Dembiński*
    wypowiedziała te słowa:

    > W każdym razie, gdyby podejść do sprawy rygorystycznie, to chyba
    > nie istnieje oficjalna, zatwierdzona przez polską instytucję
    > standaryzacyjną specyfikacja tego proto

    A musi? IMHO za często chcielibyśmy wszystko ustandaryzować, opisać,
    określić, wyregulować.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 24. Data: 2006-04-04 21:28:17
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:
    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Dembiński*
    > wypowiedziała te słowa:

    > A musi? IMHO za często chcielibyśmy wszystko ustandaryzować, opisać,
    > określić, wyregulować.

    IMHO żeby sąd mógł jak piszesz nakazać jego zawieszenie na terytorium
    Polski, to musi. Abstrahując oczywiście od 1.04.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 25. Data: 2006-04-04 21:33:14
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Co nie przeszkodziło Ci uznać inne znaczenia tego słowa jako nieobowiązujące
    > i przez to uznać zdanie za nieprawdziwe.

    Tak, do czasu gdy uświadomiłem sobie owe inne znaczenia. Niezwłocznie
    przyznałem Ci co do nich rację.

  • 26. Data: 2006-04-05 13:08:57
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Olgierd <n...@n...problem> writes:

    > Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Dembiński*
    > wypowiedziała te słowa:

    > A musi? IMHO za często chcielibyśmy wszystko ustandaryzować, opisać,
    > określić, wyregulować.

    Well, ten protokół i tak jest ustandaryzowany, a na liście dyskusyjnej
    Internet Society Poland całkiem niedawno padł pomysł przetłumaczenia
    dokumentów RFC.

  • 27. Data: 2006-04-05 18:55:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Piotr Kubiak* wypowiedziała
    te słowa:

    > IMHO żeby sąd mógł jak piszesz nakazać jego zawieszenie na terytorium
    > Polski, to musi. Abstrahując oczywiście od 1.04.

    Wiesz co, sądy często zabraniają czynienia bądź nakazują czynienie
    czegoś co nie jest w żaden sposób uregulowane odrębnymi normami
    (niezależnie od ich rodzaju bądź charakteru).

  • 28. Data: 2006-04-05 21:15:08
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Olgierd wrote:
> [...]
    > czegoś co nie jest w żaden sposób uregulowane odrębnymi normami
    > (niezależnie od ich rodzaju bądź charakteru).

    Zdaję sobie z tego sprawę. I faktycznie, istnienie bądź nie definicji
    prawnej protokołu NNTP nijak by nie wpłynęło na _faktyczną_ możliwość
    wyegzekwowania takiego, hipotetycznego bądź co bądź, nakazu.

  • 29. Data: 2006-04-06 06:41:04
    Od: "michalsky" <m...@o...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:msQXf.34881$7a1.4533@fe06.highwinds-media.phx..
    .
> [...]
    > tekstów publikowanych w Usenecie. Firma zostaua pozwana przez Gordona Roya
    > Parkera, który publikuje swoje prace w Sieci w ramach Snodgrass Publishing
    > Group. Niektóre fragmenty ksiaýki Parkera zostauy zaindeksowane przez
    > Google i kaýdy mógu dotrzea do nich za poúrednictwem wyszukiwarki. Autor
    > dzieua zatytuuowanego Y29 Reasons Not To Be A Nice Guy! pozwau firma w
    2004
    > roku, zarzucajac jej 11 przestapstw, takich jak min. naruszenie praw
    > autorskich czy szantaý. Sadzia Barclay Surrick odrzuciu wszystkie
    > oskarýenia, uznajac je za bezpodstawne."

    a co to masz za kodowanie fajne?...:)
    bo chyba nie Polskie...

  • 30. Data: 2006-04-06 11:18:10
    Od: "DM" <P...@M...gov.pl>

    > a co to masz za kodowanie fajne?...:)
    > bo chyba nie Polskie...

    Litwo ojczyzno moja ;]

    --
    Pzdr.
    DM

    Minister zdrowia i opieki społecznej ostrzega: pl.internet.mordplik
    uzależnia.