  • 1. Data: 2006-09-01 09:49:49
    Temat: proszę o poradę
    Od: Kozet <k...@o...pl>

    Witam

    Z ostatnim dniem miesiąca skończyła mi się umowa o pracę na okres
    próbny. Następnego dnia już nie poszedłem do pracy i nie poinformowałem
    wcześniej o tym pracodawcy. Czy mają prawo nie wypłacić mi wynagrodzenia
    za ten ostatni miesiąc? Co zrobić jeżeli nie przyślą mi świadectwa pracy?
    Czy mogę mieć jakieś problemy prawne z tego tytułu?

    R.

  • 2. Data: 2006-09-01 11:07:57
    Temat: Re: proszę o poradę
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Kozet napisał(a):

    > Czy mogę mieć jakieś problemy prawne z tego tytułu?

    I bardzo dobrze zrobiłeś. Umowa się zakończyła to po co miałbyś iść do
    pracy?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-09-01 18:44:51
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Kozet napisał:
> [...]
    > za ten ostatni miesiąc? Co zrobić jeżeli nie przyślą mi świadectwa pracy?
    > Czy mogę mieć jakieś problemy prawne z tego tytułu?

    Nie maja prawa nie wyplacic ci wynagrodzenia, nie maja prawa nie wydac
    ci swiadectwa (a w swiadectwie powinno stac, ze umowa wygasla+odpowiedni
    na to paragraf kp).

    pozdr