  • Data: 2006-11-18 21:57:44
    Temat: prosze o porade
    Od: "Kamil" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich i prosze bardzo o porade.Sprawa wyglada nastepujaco:
    Korzystajac z serwisu internetowego Allegro.pl wystawilem na sprzedaz klaser
    wraz ze znaczkami. Cena osiagnela kwote 51zl i aukcja zakonczyla sie. Jednak
    towar wystawialem wczesniej na prosbe mamy,chciala sie pozbyc starego
    klasera.Aukcja trwala tydzien. Mama w tym czasie zdarzyla rozmyslic sie co
    do spzreadzy,jednakze aukcja zostala juz zkaonczona. Skontaktowal sie ze mna
    Klient ktory wygral aukcje, powiadomilem go iz niestety nie moge sprzeda mu
    tego klasera i oczywiscie moze wystawic mi komentarz negatywny na serwisie.
    Gosc postraszyl mnei sadem i prawnikiem.
    Czy taka sprzedaz w serwisie Allegro jest wizaca prawnie?
    Czy mam prawo odstapic od takiej umowy jesli to wogole umowa?
    Gosc nie przeslal mi pieniadzy ale mowil ze wplaci mi na konto i mam mu to
    wyslac bo jesli nei to mnie pozwie do sadu. A jesli juz przysle mi te
    pieniadze a ja odrazu odesle mu je z powrotem?
    Co wtedy, czy prawo dziala na moja neikorzysc? Czy naprawde nie mozna sie
    wycofac ze sprzedazy przed sfinalizowaniem transakcji?
    Prosze o porade.
    Z gory dziekuje