  • 11. Data: 2004-04-18 20:59:24
    Temat: Re: prosze o pomoc w sprawie alimentów
    Od: c...@p...onet.pl

    > a on? moze to własnie byłaby dla niego najlepsza szkoła życia...
    >
    > --
    Tak całkiem bez związku: w więzieniu jest chyba najgorsza "szkoła" życia.... Nie
    słyszałam, aby pobyt w tym "pensjonacie" nauczył kogoś czegoś dobrego.

  • 12. Data: 2004-04-18 21:03:49
    Od: c...@p...onet.pl

    musze na sprawie wyglądać, ze
    > jestem "obeznana w temacie", ze wiem o co walcze dla moich dzieci.
    > dzięki
    > magda
    >
    > --
    Nie musisz "wyglądać" jak obeznana, przecież naprawdę jesteś obeznana. Wiesz
    przecież, ile kosztuje utrzymanie dzieci, ile kosztuje realizacja ich
    zainteresowań i rozwijanie uzdolnień. O tym przecież powiesz sądowi bez
    problemu, prawda ? I wystarczy. Alimenty są przecież na zaspokojenie potrzeb
    dziecka (bez nadmiernych fanaberii, jeśli rodziców na nie nie stać i z
    fanaberiami, jeśli stać).
    Powodzenia.