  • 1. Data: 2005-09-25 11:37:55
    Temat: proszę o pomoc
    Od: halina<h...@o...pl>

    6 lat temu przeszłam lecznie w w Osrodku Terapii Uzależnień a wielkim sukcesem.
    Cóz z tego kiedy nadal dla mojego męża jestem alkoholiczką, podkreśla to na
    każdym kroku mnie, rodzinie przyjaciołom.
    Gdy nie chcę podporządkować się jego woli, gdy przestawiam swoje argumenty w
    jakiejs sprawie, gdy zmusza mnie do zmiany mojej decyzji- wyzywa mnie " jesteś
    alkoholiczką ,nie masz nic do gadania.Stosuje pod moim adresem grożby,które
    mogą dla mnie skutkować utraę pracy- mówiąc "pójdę twojego dyrektora i
    powiem,że byłaś alkoholiczką ,pokaże mu zdjęcia ,ltóre ci robiłem gdy byłaś
    nietrzeżwa. Chcę dodać ,że w pracy zawsze uchodziłam za abstynentkę i wiem ,że
    taka wiadomość dla mojego kierownictwa na rękę ,by pozbyć się
    bezkosztowo,przy obecnej reorganizacji -nasępnego pracownika.
    Już nie mam siły, Jak długo jeszcze to piętno alkoholiczki będzie dla męża
    pożywką w celu poniżania mnie,gnębienia, szantażu-przemocy pszychicznej.
    Jak mam się bronić?Czyi taki stan rzeczy kiedykolwiek pozwoli mi zapomnieć o
    problemie z przeszłości.? Prawo otacza opieką rodziny alkoholików ..natomiast my
    jesteśmy nadal napiętnowani, wolno nas obrażać. Ilekroc wzywałam na
    interwencję policję ,na na wiadomość ,że miałam problem alkoholowy- nie ja ale to
    mąż był ofiarą przemocy domowej.
    Proszę o pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-25 12:05:00