  • 1. Data: 2005-09-25 10:13:50
    Temat: glos oddany na zmarla osobe
    Od: "wlos" <o...@h...il>

    Co sie dzieje gdy oddam glos w wyborach na zmarla osobe? np nie bylo
    mnie w kraju i nie wiedzialem, ze zginela. albo wybrana osoba zginie po
    wyborach? Glos bedzie niewazny? oddadza glos komus innemu z tej partii?

  • 2. Data: 2005-09-25 12:42:01
    Temat: Re: glos oddany na zmarla osobe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    wlos wrote:
    > Co sie dzieje gdy oddam glos w wyborach na zmarla osobe? np nie bylo
    > mnie w kraju i nie wiedzialem, ze zginela. albo wybrana osoba zginie po
    > wyborach? Glos bedzie niewazny? oddadza glos komus innemu z tej partii?

    Głos oddany na osobę, która zmarła przed rozpoczęciem wyborów jest
    nieważny, a informacja o śmierci danej osoby powinna być wywieszona w
    komisji wywborczej.

    Jak się osobie zmarło po wyborach, to po prostu wybiorą na jej miejsce
    następną osobę, która dostała najwięcej głosów.

  • 3. Data: 2005-09-25 13:51:31
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    >
    > Jak się osobie zmarło po wyborach, to po prostu wybiorą na jej miejsce
    > następną osobę, która dostała najwięcej głosów.

    Notabene mamy wlasnie takie 2 przypadki:
    http://www.onet.pl/507
    http://www.onet.pl/522

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2005-09-26 08:07:06
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    witek wrote:

    > Głos oddany na osobę, która zmarła przed rozpoczęciem wyborów jest
    > nieważny, a informacja o śmierci danej osoby powinna być wywieszona w
    > komisji wywborczej.

    no z tego co mowili wczoraj w wiadomosciach czy innym "ziewniku" to glos
    oddany na jedna z dwu obecnie zmarlych osob bedzie uwazany jako wsparcie
    dla danej partii

  • 5. Data: 2005-09-26 12:13:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 25 Sep 2005 15:51:31 +0200, "SQLwysyn" <s...@s...pl>
    wrote:

    >Notabene mamy wlasnie takie 2 przypadki:
    >http://www.onet.pl/507
    >http://www.onet.pl/522
    Linki niezbyt fortunne...

    WAM