  • 1. Data: 2006-05-10 12:19:51
    Temat: prosz o adres strony
    Od: jacekjot<j...@w...pl>

    chcialbym prosic o adres strony z wzorami pism i wnioskow z zakresu prawa
    rodzinno opiekunczego.Dokladnie chodzi mi o wzor wniosku o wyegzekwowanie
    kontaktow z dzieckiem.Moja byla zona nie przestrzega wyroku sadowego o
    widywaniach moich z dzieckiem dlatego zamierzam wystapic na droge sadowa.Z
    gory dziekuje za pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-05-11 13:28:35
    Temat: Re: prosz o adres strony