  • Data: 2008-02-08 18:09:55
    Temat: prośba o pomoc -naciągacze na allegro
    Od: " lukasz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam prośbę jezeli ktos zna ta tematyke lub bedzie chcial mi pomoc bede
    wdzieczny sprawa wyglada tak:
    wystawilem maszyne stolarska na allegro w opcji kup teraz za 9900zł,
    rozpoczalem licytacje od 1zł i nie dalem ceny minimalnej, pech chcial ze
    przez kilka dni sprawdzalem konta i dostalem maila ze facet wylicytwal ja za
    2 tys. jestem poczatkujacym allegrowiczem zadzwonilem do niego przepraszajac
    go ze zrobilem to nieswiadomie i za ta cene mu jej nie sprzedam,
    zaproponowal mi ze jak zaplace mu 2,5 tys. zl to zrezygnuje z roszczen do
    maszyny. wystawilem takie dwie aukcje drugi koles tez mi to zaproponowal
    (chlopaki zeruja jak hieny na ludzkim bledzie)beda dochodzili swoich
    roszczen przed sadem czy mam szanse wygrac taka sprawe?