  • 1. Data: 2005-04-06 12:52:44
    Temat: prośba o pomoc
    Od: "Waldek" <s...@p...onet.pl>

    Poszukuje numerów Dz.U. które odnoszą się do podziału administracyjnego Polski.
    Interesuje mnie podział województwo-powiat-gmina zarówno obecny jak i
    poprzednie, tj. sprzed 01.01.1999 i 01.06.1975.

    Bardzo proszę szanownych grupowiczów o pomoc.

  • 2. Data: 2005-04-06 17:36:43
    Temat: Re: prośba o pomoc
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > poprzednie, tj. sprzed 01.01.1999 i 01.06.1975.
    >
    > Bardzo proszę szanownych grupowiczów o pomoc.

    Może to wystarczy:
    M.P.01.20.325

    OBWIESZCZENIE

    PREZESA RADY MINISTRÓW

    z dnia 22 czerwca 2001 r.

    w sprawie wykazu gmin i powiatów wchodzących w skład województw.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 3. Data: 2005-04-07 06:57:10
    Od: "Waldek" <s...@p...onet.pl>