  • 1. Data: 2005-04-06 12:49:51
    Temat: Czy istnieje obowiazek meldunkowy ???
    Od: "stanseba" <s...@p...onet.pl>

    Jak w polskich przepisach wyglada obowiazek meldunkwoy , czy jest jakis
    przepis mowiacy o tym ze np . mieszkajac gdzies powyzej jakiegos okresu
    musze sie meldowac , czasowow lub na stale ??? Czy moze w/w przepisu w ogole
    nie ma i moge mieszkac gdzie chce i ile chce bez nie bedac w danym miejscu
    zamieszkany.

    PS Prosze o ile to mozliwe o podstawe prawna .

  • 2. Data: 2005-04-06 12:56:24
    Temat: Re: Czy istnieje obowiazek meldunkowy ???
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    stanseba wrote:
> [...]
    > zamieszkany.
    >
    > PS Prosze o ile to mozliwe o podstawe prawna .

    To ja ci proponuję poczytać grupę trochę wstecz.

  • 3. Data: 2005-04-06 15:57:56
    Od: "Pawcio" <1...@n...spamowcow>

    Czy moze w/w przepisu w ogole

    Co???? ROTFL

  • 4. Data: 2005-04-10 19:35:15
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    stanseba wrote:
> [...]
    > zamieszkany.
    >
    > PS Prosze o ile to mozliwe o podstawe prawna .

    Owszem, istnieje taki obowiązek.
    Opisuje go, ze szczegółami ustawa o ewidencji ludności i dowodach
    osobistych.
    (Dz.U z 1974 r. Nr 14 poz. 85 ze zmianami)

    --
    MArta
    m...@N...pl