  • 51. Data: 2006-07-10 11:51:03
    Temat: Re: propaganda?
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Było.

    Pewnie było, ale mógłbyś mi podać jakiegoś linka albo chociaż słowa
    kluczowe po jakich przeszukać googlem archiwum grupy? Bo nic mi fdo
    głowy nie przychodzi...

    > Osoby poniżej 17. roku życia pod przepisy KK z zasady nie podlegają.

    Ok, ja wiem, że w praktyce raczej nikt nie skaże osób mających prawie 15
    lat za uprawianie seksu, ale jestem ciekaw jakie jest stanowisko prawa
    wobec tego. :)

    # /George Orwell - Rok 1984/

  • 52. Data: 2006-07-10 19:08:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > moim zdaniem zbyt doslownie czytasz przepis.

    A tym za wiele dopisujesz do przepisu swoich życzeń i wyobrażeń.

    Przepis zapisano jak zapisano.
    [ciach]

    > pochwalal.

    Ale w odniesieniu tylko do siebie.

    Nie widziałem tam zachęty typu "róbcie tak jak ja".

  • 53. Data: 2006-07-11 10:06:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > A tym za wiele dopisujesz do przepisu swoich życzeń i wyobrażeń.
    >
    > Przepis zapisano jak zapisano.
    > [ciach]

    przepis o podzeganiu tez zapisano jak zapisano, a zakres jest duzo duzo
    wiekszy, podobnie z obrona konieczna, dlatego ja sie nie czuje przekonany

    > Ale w odniesieniu tylko do siebie.
    >
    > Nie widziałem tam zachęty typu "róbcie tak jak ja".

    nie pograzaj sie, juz Ci cytowalem wykladnie przepisu:

    "Pochwalanie przestepstwa moze polegac na (...) wyrazaniu aprobaty
    popelniania przestepstw sformulowanej abstrakcyjnie, np. przez
    twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne pochwaly i podziwu. "

    Gdyby napisał robcie tak jak ja, badz z jego tekstu by to wynikalo
    wowczas mialo by miejsce nawolywanie do poplenienia czynu zabronionego a
    nie pochwalanie, a jezeli bylo by to skierowane do
    zindywidualizowanych osob to wypelnialo by to rowniez znamiona
    przestepstwa podzegania.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 54. Data: 2006-07-11 15:04:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > "Pochwalanie przestepstwa moze polegac na (...) wyrazaniu aprobaty
    > popelniania przestepstw sformulowanej abstrakcyjnie, np. przez
    > twierdzenie ze dokonywanie kradziezy jest godne pochwaly i podziwu. "

    Znaczy się Arsen Lupin, Janosik czy Robin Hood to tematy w Polsce
    nielegalne?

  • 55. Data: 2006-07-11 19:28:34
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znaczy się Arsen Lupin, Janosik czy Robin Hood to tematy w Polsce
    > nielegalne?

    powtarzasz sie.

    P.

  • 56. Data: 2006-07-11 20:39:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > powtarzasz sie.

    Bo za pierwszym razem do ciebie nie dotarło.

  • 57. Data: 2006-07-12 08:17:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Bo za pierwszym razem do ciebie nie dotarło.

    co mialo dotrzec? to ze cytujac jakie denne seriale kryminalne chcesz
    podwazyc slowa I prezesa SN ?

    P.

  • 58. Data: 2006-07-12 10:21:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > co mialo dotrzec? to ze cytujac jakie denne seriale kryminalne chcesz
    > podwazyc slowa I prezesa SN ?

    No beton...

    OK, maksymalnie prostym tekstem: dlaczego filmy pochwalające
    przestępstwa są w polsce pokazywane i nikt za to nie idzie siedzieć -
    skoro jesteś taki pewien swojej interpretacji, sam powinieneś domagać
    się ukarania dystrybutorów, stacji TV, wypożyczalni...

  • 59. Data: 2006-07-12 11:05:29
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> naskrobał/a w

    > Qrde, to Mechaniczna jest filmem porno?:) Chyba że nakręcili jakas
    > wersje dla bardziej dorosłych:-)

    Kazus "Ziemi obiecanej". :)

  • 60. Data: 2006-07-12 13:00:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > skoro jesteś taki pewien swojej interpretacji, sam powinieneś domagać
    > się ukarania dystrybutorów, stacji TV, wypożyczalni...

    moze dlatego ze tak naprawde nie pochwalaja, wszystko nalezy
    indyidualnie oceniac a nie uogoloniac. Gdyby udalo sie udowodnic ze
    autor filmu 'kryminalnego' zrobil go w zamiarze pochwalenia zbrodni czy
    zachecenia odbiorcow do popleniania jakiegos przestepstwa to woczas
    mozna by go moim zdaniem ukarac.

    P.