  • 11. Data: 2007-03-10 23:36:24
    Temat: Re: producent - wylacznosc ...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    k...@o...pl wrote:

    > Dzięki temu ze dużo ludzi sprzedaje twój towar ty musisz go więcej wyprodukować
    > albo sprowadzić. Gdzie Ty się ekonomi uczyleś? Tomek

    Pewnie na Łubiance ;)

  • 12. Data: 2007-03-11 09:22:26
    Od: "Langi" <x...@h...pl>

    > Dzięki temu ze dużo ludzi sprzedaje twój towar ty musisz go więcej
    > wyprodukować
    > albo sprowadzić. Gdzie Ty się ekonomi uczyleś?

    dzieki za rade, ale nie o to chodzi w pytaniu, prosze czytac ze zrozumieniem
    , pozdrawiam

  • 13. Data: 2007-03-11 10:59:32
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 11 Mar 2007 10:22:26 +0100,
    Langi <x...@h...pl> screamed:

    > dzieki za rade, ale nie o to chodzi w pytaniu, prosze czytac ze zrozumieniem

    Skoro domagasz się odpowiedzi na swoje pytanie, mógłbyś przy okazji
    odpowiedzieć na pytanie kolegi czemu chcesz zarabiać mniej...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 11:58:59 user up 11277 days, 23:53, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    My wife says I never listen to her. At least I think that's what she said.

  • 14. Data: 2007-03-11 11:11:03
    Od: "Langi" <x...@h...pl>

    > Skoro domagasz się odpowiedzi na swoje pytanie, mógłbyś przy okazji
    > odpowiedzieć na pytanie kolegi czemu chcesz zarabiać mniej...

    OK, prosze bardzo.Przykladowo hurtownia X kupuje odemnie towar za 5 zl,
    sprzedaje po 7zl panu Y, a w detalu towar idzie bez problemow po 20zl.

    Teraz pojawi sie pytanie od "specow od ekonomii" to po co produkujesz dla
    hurtowni ?
    odp. bo na ta hurtownie produkuje mase innego towaru, a chcialbym (juz wiem
    ze w latwy sposob sie tego nie da zrobic) zastrzec sobie tylko ten jeden
    konkretny produkt,
    i kolejne pewnie pyt. to po co sprzedajesz ten konkretny towar hurtownii?
    nie chce narazac dlugoletniej wspolpracy przez jakis jeden sezonowy towar.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2007-03-11 11:24:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Langi napisał(a):

    > OK, prosze bardzo.Przykladowo hurtownia X kupuje odemnie towar za 5 zl,
    > sprzedaje po 7zl panu Y, a w detalu towar idzie bez problemow po 20zl.

    Hehe, znaczy zazdrosny jestes, ze cos co Ty sprzedajesz za 5 zl ktos
    inny sprzedaje za 20 zl? ;P Taki frajerski model handlu? ;)))

    j.

  • 16. Data: 2007-03-11 11:44:15
    Od: "Langi" <x...@h...pl>

    Hehe, znaczy zazdrosny jestes, ze cos co Ty sprzedajesz za 5 zl ktos
    inny sprzedaje za 20 zl? ;P Taki frajerski model handlu? ;)))

    wyrwales zdanie z kontekstu, a na samym poczatku pisze ze sam tez sprzedaje
    ten towar po 20 w detalu i po to bylaby mi ta wylacznosc...
    pozdrawiam

  • 17. Data: 2007-03-11 11:51:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Langi napisał(a):

    > wyrwales zdanie z kontekstu, a na samym poczatku pisze ze sam tez sprzedaje
    > ten towar po 20 w detalu i po to bylaby mi ta wylacznosc...

    No to wlasnie napisalem ;PPPPPPPPPPPPPP

    j.

  • 18. Data: 2007-03-11 12:22:56
    Od: "Langi" <x...@h...pl>

    No to wlasnie napisalem ;PPPPPPPPPPPPPP

    takie sa realia sprzedazy hurtowej, sprobuj isc do jakiejs duzej hurtownii
    albo jakiegos chinskiego trade-center, po takim spacerku bedziesz wiedzial
    ze kazdy detaliczny konsument to mega frajer ;) pozdrawiam

  • 19. Data: 2007-03-11 15:08:54
    Od: "p09v" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał
    > A nie podpadnie to czasem pod klauzulę niedozwoloną, hmm?

    Nie, bo to będzie klauzula wynegocjowana indywidualnie :)

    > Poza tym: Langi sprzedaje hurtowni X, hurtownia X sprzedaje panu Y, a
    > Langi na pana Y nic nie ma i Langi może mu "skoczyć".

    Pewnie, że nie może go zmusić, ale może go przekonać, np. gratyfikacją :)

    --
    p09v

  • 20. Data: 2007-03-11 16:49:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Langi napisał(a):

    > OK, prosze bardzo.Przykladowo hurtownia X kupuje odemnie towar za 5 zl,
    > sprzedaje po 7zl panu Y, a w detalu towar idzie bez problemow po 20zl.

    A to szpekulanty paskudne, niedobre kapitalistyczne wyzyskiwacze! Donieś
    do lokalnego POPu* - towarzysze na pewno się zajmą!

    Zaraz... Chwila... No tak, te czasy już minęły... Teraz mogę kupić od
    ciebie towar, a potem sprzedać go za 5 razy tyle, jak klienta znajdę.

    *) POP == Podstawowa Organizacja Partyjna