    From: "Langi" <x...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: producent - wylacznosc ...
    Date: Sun, 11 Mar 2007 12:11:03 +0100

    > Skoro domagasz się odpowiedzi na swoje pytanie, mógłbyś przy okazji
    > odpowiedzieć na pytanie kolegi czemu chcesz zarabiać mniej...

    OK, prosze bardzo.Przykladowo hurtownia X kupuje odemnie towar za 5 zl,
    sprzedaje po 7zl panu Y, a w detalu towar idzie bez problemow po 20zl.

    Teraz pojawi sie pytanie od "specow od ekonomii" to po co produkujesz dla
    hurtowni ?
    odp. bo na ta hurtownie produkuje mase innego towaru, a chcialbym (juz wiem
    ze w latwy sposob sie tego nie da zrobic) zastrzec sobie tylko ten jeden
    konkretny produkt,
    i kolejne pewnie pyt. to po co sprzedajesz ten konkretny towar hurtownii?
    nie chce narazac dlugoletniej wspolpracy przez jakis jeden sezonowy towar.

    pozdrawiam