  • 11. Data: 2006-01-28 14:30:44
    Temat: Re: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
    Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>

    Dnia Mon, 23 Jan 2006 04:49:16 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Niby dlaczego?

    Bo poprawiliby adres na stronie albo by się zwyczajnie zmyli. Firma która
    tak postępuje prawdopodobnie nie ma zamiaru długo istnieć na rynku.

    > Jeśli przekroczenie terminów nastąpiło z ich winy to nie ma znaczenia, że
    > je przekroczyłaś.

    Teoretycznie.
    Ale powiedz co mam w takiej sytuacji zrobić? Jestem pewna że jak im to
    teraz odeślę, to albo przesyłka wróci do mnie znowu albo ją przyjmą i
    stwierdzą że termin zwrotu już dawno minął więc nie mam prawa zwracać.
    Jestem w o tyle dobrej sytuacji, że mam za sobą panią rzecznik która może
    potwierdzić że adres na stronie był jaki był i mam opisaną przez pocztę
    paczkę i prawdopodobnie możliwość dowiedzenia się na temat drogi tej
    przesyłki czegoś więcej od Poczty Polskiej.
    Tyle że sprawa może się ciągnąć niewiadomo ile - wysyłanie, odsyłanie, mail
    za mailem.
    Wiem że w sądzie bym wygrała ale gdzie do sądu z trzema biustonoszami.
    Na razie czekam na odpowiedź pani rzecznik.

    --
    Sabina