-
11. Data: 2006-01-28 14:30:44
Temat: Re: problem ze zwrotem (sklep interntowy)
Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>
Dnia Mon, 23 Jan 2006 04:49:16 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
> Niby dlaczego?
Bo poprawiliby adres na stronie albo by się zwyczajnie zmyli. Firma która
tak postępuje prawdopodobnie nie ma zamiaru długo istnieć na rynku.
>> domyśleć się na jaki adres ma trafić źle zaadresowana przesyłka). No więc
>> wysyłanie do nich zwrotu pewnie sensu wielkiego nie ma bo się dowiem że za
>> późno. Spróbuję jeszcze może przez tą panią rzecznik coś zdziałać (chwalę,
>
> Jeśli przekroczenie terminów nastąpiło z ich winy to nie ma znaczenia, że
> je przekroczyłaś.
Teoretycznie.
Ale powiedz co mam w takiej sytuacji zrobić? Jestem pewna że jak im to
teraz odeślę, to albo przesyłka wróci do mnie znowu albo ją przyjmą i
stwierdzą że termin zwrotu już dawno minął więc nie mam prawa zwracać.
Jestem w o tyle dobrej sytuacji, że mam za sobą panią rzecznik która może
potwierdzić że adres na stronie był jaki był i mam opisaną przez pocztę
paczkę i prawdopodobnie możliwość dowiedzenia się na temat drogi tej
przesyłki czegoś więcej od Poczty Polskiej.
Tyle że sprawa może się ciągnąć niewiadomo ile - wysyłanie, odsyłanie, mail
za mailem.
Wiem że w sądzie bym wygrała ale gdzie do sądu z trzema biustonoszami.
Na razie czekam na odpowiedź pani rzecznik.
--
Sabina