    From: "nicolla" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem ze stanem mieszkania po remoncie + koszty
    Date: 3 Oct 2005 09:50:02 +0200

    Odbywa sie remont w mieszkaniu, wymiana instalacji wodnej, zrywanie kafelek ze
    scian w pomieszczeniach wymiana rur...
    Kto powinien pokryc koszty za zmiszczone kafelki w mieszkaniu spoldzielczym?
    W jakim stanie robotnicy sa zobowiazani zostawic pomieszczenie w ktorych
    wymieniali rury?
    Czy tylko musza zalepic sciany?czy musza dokkupic kafelki czy musza przylepic
    kafelki ktorych nie uszkodzili, czy powinni po sobie posprzatac? Co jesli
    zniszcza mi meble?Kto pokrywa za szkody?
    pozdrawiam i bylabym baaardzo wdzieczna za odpowiedzi to moj 1-wszy remont...

    PS (nie wiem czy mieszkanie jest wlasnosciowe czy nie -wynajem)