eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc. › problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!newsfeed01.chello.a
    t!newsfeed02.chello.at!news.chello.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "nrs" <n...@w...to.gmail.com.to.tez>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc.
    Date: Wed, 23 May 2007 15:05:02 +0200
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    Message-ID: <7780f$46543c00$57cf0d36$32652@news.chello.pl>
    X-Complaints-To: a...@c...pl
    Organization: chello.pl
    Lines: 40
    NNTP-Posting-Host: 87.207.13.54 (87.207.13.54)
    NNTP-Posting-Date: Wed, 23 May 2007 15:05:04 +0200
    X-Trace: 7780f46543c00f26aa89332652
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:463356
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,
    Kupilem notebook (bez systemu) przez internet, mam nastepujacy problem:
    1. Laptop na srodku ekranu ma dead pixela.
    2. Przy probie instalacji windows xp (PL) wywalal BSOD (blue screen -
    probowalem kilkakrotnie).

    Laptop przyszedl do mnie w piatek tj. 27 kwietnia br tuz przed dlugim 9
    dniowym weekendem majowym.
    Do firmy nie udalo mi sie dodzwonic do nastepnego piatku (telefony nie
    odpowiadaly), w koncu po dlugich poszukiwaniach udalo mi sie znalezc nr.
    telefonu komorkowego.
    Wiem ze mam prawo przy zakupie przez internet do wymiany w ciagu 10 dni (tzn
    zwrotu) i taka chcialem obrac droge wymiany, pan byl uprzejmy i przystalem
    na jego prosbe zeby problem rozwiazac inaczej (poprosil o mejla z opisem co
    jest nie tak a nastepnie da mi znac jak bedzie wygladac droga wymiany). Znow
    czekalem tydzien na jakis odzew, w koncu dzwonilem jeszcze raz bo nie
    wiedzialem co robic dalej. Dzwonilem w srode, w mojej sprawie nic pan nie
    wiedzial (twierdzil ze czeka na odpowiedz dystrybutora poniewaz oni nie
    przyjmuja przesylek bez jakiegos tam specjalnego numeru, mial oddzwonic
    nastepnego dnia. Nie oddzwonil, zadzwonilem w kolejnym tygodniu (zeszla
    sroda) i pan tlumaczac sie tym ze nie otrzymal jeszcze informacji od
    dystrybuta, poprosil zebym go wyslal bezposrednio do ich firmy. W zwiazku z
    tym ze bylem na wyjezdzie laptop wyslalem w poniedzialek, dzisiaj otrzymalem
    telefon w ktorym pan poinformowal mnie ze udalo mu sie zainstalowac inna
    wersje windowsa (XP PRO z SP2) i laptop jest sprawny natomiast dead pixel
    nie jest podstawa do wymiany. I tutaj mam pytanie, skoro wczesniejszej
    wersji windowsa (a taka mam legalnie zakupiona, bez sp2) nie da sie
    zainstalowac (a nigdzie nie ma informacji ze to laptop (lenovo) na ktorym
    mozna tylko i wylacznie zainstalowac win xp pro sp2). Czy jest mozliwosc,
    jesli tak to na co sie powolac i jak wyglada procedura wymiany tego laptopa
    na inny model? Wywalilem w bloto 3000zl za cos na czym nie moge zainstalowac
    windowsa (bo tak naprawde jestem zmuszony do kupna innej wersji) i z czyms
    co mi na srodku ekranu swieci przez caly czas na zielono. Czuje sie
    poszkodowany - prosze o jakies rady, wskazowki.
    Przepraszam za balaganiarstwo w skladni tego mejla, pisalem go na kolanie.

    pozdrawiam,
    Grzegorz


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1