  • Data: 2007-05-23 19:04:05
    Temat: Re: problem z zakupem przez internet - laptop prosze o pomoc.
    Od: "Angie" <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "nrs" <n...@w...to.gmail.com.to.tez> napisał w wiadomości
    news:7780f$46543c00$57cf0d36$32652@news.chello.pl...

    >i laptop jest sprawny natomiast dead pixel nie jest podstawa do wymiany

    I ma racje - wystarczylo poczytac przed zakupem polityke firmy dotyczaca
    wlasnie martwych pixeli. np tu
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-4U9P
    53.html

    >. I tutaj mam pytanie, skoro wczesniejszej wersji windowsa (a taka mam
    >legalnie zakupiona, bez sp2) nie da sie zainstalowac (a nigdzie nie ma
    >informacji ze to laptop (lenovo) na ktorym mozna tylko i wylacznie
    >zainstalowac win xp pro sp2).

    A kontaktowales sie z serwisem Lenovo? Albo chociaz zagladales na te stronke
    http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/MIGR-4006
    2.html

    Angie