  • Data: 2003-04-04 12:41:19
    Temat: problem z windykacja
    Od: homer<h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam problem z windykacją tz. dzwonią do mnie i żądają zapłaty dużej
    kwoty pieniędzy za dług wobec sieci komurkowej.Telefon był wzięty na
    moje nazwisko ale kartę miał mój pracodawca, który wydzwonił ten
    rachunek i podpisał mi zaświadczenie o zatrudnieniu żebym mógł kupić
    telefon.Tak naprawdę nie podpisał on zemną żadnej umowy o
    zatrudnieniu
    czyli praktycznie nie pracowałem tam. A teraz nie kwapi się zapłacić
    rachunku prawie 2000zł. Co mam zrobić. Proszę o szybką odpowiedż
    na
    mojego meila h...@i...pl.

    -> http://usenet.pomocprawna.info