    From: ctalkep <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z umową
    Date: Mon, 9 Aug 2004 13:47:10 +0200

    Chodzi o to że na umowie jest adres pod którym mieszkam (od 7 lat) a nie
    ten który jest w dowodzie wpisany. To samo miasto tylko ulice inne.
    Jakieś 4 lata temu musiałem zmienić adres zameldowania i teraz podczas
    spisywania umowy nawet nie pomyślałem a tym. Cała sprawa wyszła dopiero
    po wizycie w urzędzie komunikacji, w urzędzie celnym i skarbowym nic o
    tym nie powiedzieli (wszystkie dane spisali z dowodu).

    Chciałbym was zapytać czy można to jakoś odkręcić. W urzędzie
    komunikacji powiedzieli mi że musze jechać do niemca żeby umowe nową
    napisać, ale z tym może być spory problem. U notariusza sie powiedzieli
    żeby dać do umowy jakiś aneks. Nie wiem jak to jest, czy można normalnie
    przekreślić wpisany adres i dopisać ten z dowodu? Ktoś mi powiedział że
    powinienem iść po jakieś zaświadczenie że mieszkam pod tym adresem co na
    umowie od kilku lat i że moge go wpisywać, ale nie wiem czy takie coś
    przejdzie. Możnaby też próbować podrobić umowe, ale tu nie wiem czy nie
    wkopie sie jeszcze bardziej. Możecie mi coś poradzić (oprócz ponownego
    wyjazdu do niemiec)?