  • Data: 2003-04-04 21:52:27
    Temat: problem z telekomnikacja polsaka SA
    Od: "Nowak Ł." <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam taki problem z telekomunikacja Polska sa mam dsl'a 1 mb/s i co jakis
    czas wywala mi połaczenie na
    kilka sekund poczym znow wraca do normalniej pracy. jest to wqurzajace.
    zglaszalem usterke na ich partyline i i pod 9224 , lecz od 3 tyg nieumia
    tego naprawic, dzwonie do nich codziennie po kilka razy , zglaszam usterke,
    chodze sobie do BOK; ale moje nerwy juz mi puszczaja, a najlepsze jest to ze
    koles powiedzial ze u 50 % uzytkownikow dsl'a 1mb/s tak jest. i ze oni
    niewiedza czemu tak jest, ale caly czas monitoruja moje łacze, boze.....
    3tyg. to pocholere sprzedaja takie cos jak nawet tego niesprawdzili.!!!!!
    sory za takie dlugie i smutne ale juz mi nerwy puszczaja,
    czy ktos ma jakis pomysl zeby sprawe rozwiazac?
    ( ja zaproponowalem tpsa zeby dali mi 2 linie i 2 x 512 kb/s i 5 adresow ip
    na ich koszt skoro nieumia sie z problemem uporac:)))
    moze jakas federacja konsumentow albo panstwowa inspekcja pracy?jak
    dochodzic swoich praw? jakiej rekompensaty mozna zarzadac za niedogodnosci?

    pozdrawiam Nowak Ł.