  • 51. Data: 2006-07-29 19:03:24
    Temat: Re: problem z pracownikiem
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    takich pracodawcow co wyzyskuja pracownikow.

    --
    e-maile z innych domen
    niz pl. beda ignorwane.

  • 52. Data: 2006-07-29 20:07:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał

    > takich pracodawcow co wyzyskuja pracownikow.

    A gdzie wyczytałeś, że on wyzyskuje pracowników?

  • 53. Data: 2006-07-30 12:47:11
    Od: "NORT" <hinka[USUN_TO]@wp.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > takich pracodawcow co wyzyskuja pracownikow.

    chyba kolega nie czyta treści postu?!

    to nie ja wyzyskuje wpracowników tylko oni wykożystują moją dobroć względem
    nich
    pracujemy normalnie 8h dziennie, wszystkie soboty wolne
    jak ktoś potrzebuje wolne "z nienacka" też nie ma problemu
    zarabiają też nienajgożej, ponad średnie krajowe
    więc to chyba nie jest wykożystywanie!!!

    nort