    From: "Baczek" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z myszami
    Date: Thu, 5 Mar 2009 08:31:39 +0100

    Witam
    Mam problem z gryzoniami. Laza mi po calym mieszkaniu. Deratyzacja daje
    efekt na jakis miesiac dwa, trutki to chyba nie dzialaja (potrafia
    opakowanie 250g zjesc w tydzien) nad odstraszaczami sie zastanawiam
    (dzialaja czy raczej szkoda kasy?).
    Problem pojawil sie po tym, jak po sasiedzku otworzyl sie sklep spozywczy.
    Niestety wlasciciele i obsluga naleza do bardzo niechlujnych ludzi i odpadki
    walaja sie zarowno w ich piwnicy, jak i do okola sklepu.
    Przez co myszy maja co jesc i grasuja caly rok.
    Sasiad ma w nosie zrobienie porzadku, o deratyzacji tez nie mysli.W nosie
    mma jego porzadki, ale dokarmianie myszy juz mi nie odpowiada.
    Mozna zafundowac jemu jakas kontrole?