  • 1. Data: 2005-03-09 22:11:30
    Temat: problem z miejscem parkingowym
    Od: "J&J" <d...@b...com>

    Witam
    Problem raczej nie do końca związanym z miejscem parkingowym, lecz z wjazdem do
    garażu.
    Sytuacja wygląda tak.
    Garaż mam zlokalizowany na terenie osiedla zamkniętego, gdzie są także wyznaczone
    miejsca do parkowania.
    Część tych miejsc parkingowych jest usytuowana na przeciw wjazdu do mojego grażu i
    zorganizowana w ten sposób, iż parkujące samochody uniemożliwjaja mi wjazd do garażu
    (w najlepszym wypadku odleglość od drzwi mojego garażu do parkujących samochodów
    wynosi max. 3m a mój samochód ma ponad 4m długości).
    Wielokrotnie prosiłem już zarządce terenu, Spółdzielnie Meszkaniową o reorganizację
    miejsc parkingowych tak aby parkujące samochody nie utrudniały wjazdu do garaży,
    niestety nic w tym kierunku nie zrobiono.
    I tu moje pytanie jakie kroki moge podjąć na drodze prawnej aby rozwiązać tę
    sytuację?

    Pozdrawiam
    JK

  • 2. Data: 2005-03-10 01:50:25
    Temat: Re: problem z miejscem parkingowym
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "J&J" <d...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    wjazdu do garaży, niestety nic w tym kierunku nie zrobiono.
    > I tu moje pytanie jakie kroki moge podjąć na drodze prawnej aby rozwiązać

    Następnym razem, jak ktoś Ci zablokuje wjazd do garażu, to wezwać policję,
    bo gość popełni wykroczenie. Tamten gość, się zdenerwuje i poleci napyskować
    komu trzeba, a w każdym razie przestanie im płacić za miejsce, na którym nie
    może parkować. Wówczas ich to walnie po kieszeni i ktoś się tym zajmie.

    Wersja polityczna, to najpierw uprzedzić tamtego parkującego, ze kolejnym
    razem wezwiesz Policje.

  • 3. Data: 2005-03-10 05:30:51
    Od: "J&J" <d...@b...com>

> [...]
    > może parkować. Wówczas ich to walnie po kieszeni i ktoś się tym zajmie.
    >
    > Wersja polityczna, to najpierw uprzedzić tamtego parkującego, ze kolejnym

    Też o tym myślałem ale:
    - miejsca parkingowe nie są płatne
    - ludzie parkują w ten a nie inny sposób z tego względu, iż tak są zorganizowane
    miejsca parkingowe
    - jak wczesniej pisałem chodzi mi o wyegzekwowanie reorganizajci miejsc parkingowych
    od SM

    JK

  • 4. Data: 2005-03-12 00:50:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    zorganizowane miejsca parkingowe
    > - jak wczesniej pisałem chodzi mi o wyegzekwowanie reorganizajci miejsc

    Co rozumiesz przez "tak są zorganizowane miejsca parkingowe". Czy to chodzi
    o oznakowanie na jezdni jakimiś pasami, znaki? Czy może coś innego.