    From: "J&J" <d...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z miejscem parkingowym
    Date: Wed, 9 Mar 2005 23:11:30 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@195.205.134.130

    Witam
    Problem raczej nie do końca związanym z miejscem parkingowym, lecz z wjazdem do
    garażu.
    Sytuacja wygląda tak.
    Garaż mam zlokalizowany na terenie osiedla zamkniętego, gdzie są także wyznaczone
    miejsca do parkowania.
    Część tych miejsc parkingowych jest usytuowana na przeciw wjazdu do mojego grażu i
    zorganizowana w ten sposób, iż parkujące samochody uniemożliwjaja mi wjazd do garażu
    (w najlepszym wypadku odleglość od drzwi mojego garażu do parkujących samochodów
    wynosi max. 3m a mój samochód ma ponad 4m długości).
    Wielokrotnie prosiłem już zarządce terenu, Spółdzielnie Meszkaniową o reorganizację
    miejsc parkingowych tak aby parkujące samochody nie utrudniały wjazdu do garaży,
    niestety nic w tym kierunku nie zrobiono.
    I tu moje pytanie jakie kroki moge podjąć na drodze prawnej aby rozwiązać tę
    sytuację?

    Pozdrawiam
    JK