-
1. Data: 2004-01-26 15:38:59
Temat: problem z faktura
Od: "modrek" <...@...pl>
witam
4miesiace temu zamowilem w tp neostrade.
dostalem modem za ktory zaplacilem gotowka 199 zl,
teraz przyszlo do mnie wyrownanie, w ktorym widnieje ze nie zaplacilem wtedy
tych 199 zl
posiadam u siebie fakture na ktorej widnieje :
data sprzedazy: taka i taka
termin platnosci: taki i taki
sposob zaplaty: gotowka.
Na dole podpis osoby upowaznionej do wystawienia faktury vat
Dzownilem do tp ale powiedzieli mi, ze to nie jest dowod ze wplacilem
pieniadze, ze powinienem miec jeszcze jakis dodatkowy dowod wplaty. Nic
takiego jednak nie dostalem od tp.
Niestety w moim miescie zlikwidowano juz punkt tp i wlasciwie nie mam gdzie
tego wyjasnic.
Dziwi mnie , ze musze miec jeszcze jakies dodatkow dowody wplaty. Przeciez w
kazdym sklepie gdy cos kupuje dostaje po prostu taka fakture i nic wiecej
Czy ktos mogly mi wyjasnic czy jest teraz jakas szansa, zeby to wszystko
wyjasnic?
z gory dziekuje za pomoc.
-
2. Data: 2004-01-26 18:06:28
Temat: Re: problem z faktura
Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
Użytkownik "modrek" <...@...pl> napisał w wiadomości
news:bv3c6c$kbg$1@nemesis.news.tpi.pl...
Zaproponuję Ci wyjście nie wprost, ale powinno być skuteczne. Złóż
zawiadomienie o oszustwie, że pracownik telekomunikacji doprowadził Cię do
niekorzystnego rozporządzenia mieniem w ten sposób, że przyjął pieniądze,
a następnie pieniędzy tych nie wpłacił do kasy. Wcześniej na piśmie
zwrócił bym się z zapytaniem do TP SA o wyjaśnienie sprawy przesyłając im
kserokopię Twojej faktury i nic nie pisząc o zamiarze. Jeśli dostaniesz na
piśmie, że tych pieniędzy nie ma w kasie to możesz spokojnie złożyć
zawiadomienie a prokurator szybko ustali o co chodzi.
Posiadana przez Ciebie faktura jest wystarczającym dowodem wpłaty, skoro
napisano na niej, że uregulowałeś należność gotówką. Są dwie możliwości,
których bez zbadania dokumentów nie sposób uprawdopodobnić. Albo mają
bajzel w kwitach, albo faktycznie pracownik te 199 zł wziął sobie do
kieszeni. gdyby w Twoim mieście był przedstawiciel TP SA, to sugerował bym
wyjaśnienie na miejscu całej sprawy. Ale skoro nie ma, to uważam, że
powyżej sugerowany sposób jest najszybszy.
-
3. Data: 2004-01-26 19:18:10
Temat: Re: problem z faktura
Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>
: Czy ktos mogly mi wyjasnic czy jest teraz jakas szansa, zeby to wszystko
: wyjasnic?
:
: z gory dziekuje za pomoc.
Zadzwoń do Waissa (ZET) - on lubi wyjaśniać takie sprawy, szczególnie jeśli
chodzi o SUPER TPSA ;-)
andie
-
4. Data: 2004-01-26 22:29:27
Temat: Re: problem z faktura
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Mon, 26 Jan 2004, modrek wrote:
[...]
>+ sposob zaplaty: gotowka.
>+
>+ Na dole podpis osoby upowaznionej do wystawienia faktury vat
>+ Dzownilem do tp ale powiedzieli mi, ze to nie jest dowod ze wplacilem
>+ pieniadze, ze powinienem miec jeszcze jakis dodatkowy dowod wplaty. Nic
>+ takiego jednak nie dostalem od tp. [...]
>+ Dziwi mnie , ze musze miec jeszcze jakies dodatkow dowody wplaty. Przeciez w
>+ kazdym sklepie gdy cos kupuje dostaje po prostu taka fakture i nic wiecej
Często jest tam pieczęć: "zapłacono" - albo jakaś podobna treść.
pozdrowienia, Gotfryd