  • Data: 2007-11-12 08:04:18
    Temat: problem z darowizna domu domu
    Od: "zorby" <z...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam mam taki problem

    Jest dom na który jest zaciagniejty kredyt hipoteczny, włascicielem domu
    jest moja tesciowa, chiała by go nam ( mi i mojej żonie - jej córce) dom
    podarowac

    wiem ze mojej żonie jako że jest córka to moze jak mi podaruje to chyba bede
    musiał cos płacic

    i teraz problemy : co z kredytem zakładajac ze chcielibysmy ominac koszta i
    tesciowa przepisuje dom ( daruje swojej córce) na moja żone - ale zona nie
    pracuje i nie ma żadnego dochodu - ja mam ale mi tesciowa tak jakby g onie
    daruje bo chiałbym uniknac kosztów ktore ponoc małe nie sa

    i drugie pytanie

    jesli tesciowa podaruje dom mojej żonie, to po jakim czasie może Mi moja
    żona połówke domu darowac??? zeby uniknac kosztów