eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z Pocztą Polską....problem z Pocztą Polską....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Michał Pysz" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: problem z Pocztą Polską....
    Date: Fri, 11 Nov 2005 19:04:02 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 51
    Message-ID: <dl2mep$7c3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mp.salbis.net
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1131732249 7555 193.24.199.201 (11 Nov 2005 18:04:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 11 Nov 2005 18:04:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2670
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2670
    X-User: pysz.michal
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:341873
    [ ukryj nagłówki ]

    skrót zaistniałej sytuacji:
    - dnia 16 maja 2005 wysłałem list polecony do USA z przedmiotem
    wylicytowanym
    prze pewną panią pracującą w Credit Suisse First Boston
    na Madison Ave w Nowym Yorku
    - po pewnym czasie Pani ta napisała, że przesyłki nie otrzymała
    - zwróciłem jej 159$ które mi wpłaciła
    - złożyłem reklamacje na poczcie
    - po około 3 miesiącach 8 WRZ dostałem odpowiedź w której stwierdzono,
    że przesyłka została dostarczona do adresta 17.06.2005
    (czyli po miesiacu od nadania choć był to priorytet)
    - napisałem więc do kupujacej czy tego dnia odbierała przesyłkę,
    odpowiedziała, że nie
    - złożyłem na poczcie kolejną pzrysługującą mi reklamację
    - 26 PAŹ otrzymałem odpowiedź, że decyzję podtrzymują czyli, ze przesyłkę
    dostarzyli
    poinformowali, ze dalsza droga wiedzie, przez Sąd Polubowny przy URTiP bądź
    przez zwykły sąd

    Pewnie wielu powie, że przesyłka faktycznie dotarła i kupujacy robi mnie w
    bambuko,
    ale ja raczej ufam ludziom zwłaszcza, ze pewnei kupujaca zarabia te 159$ w
    dwie godziny.

    Dziś jednak dostałem informację, że przesyłka czeka na mnie na poczcie,
    czyli wróciła.

    A więc sytuacja jest tak:
    - poczta twierdzi, że przesyłkę dostarczyła
    - ja wiem, ze to bzdura bo w poniedziałek będę miał ją w rękach

    Poczta nie wywiązała się z umowy dostarczenia przesyłki, przesyłkę maja od
    maja
    a był to list priorytetowy.

    Co mogę zrobić by odzyskać jakąś rekompensatę za koszty nadania (42zł) i za
    straty.
    Podkreślam jeszcze raz, że w odpowiedziach na reklamację kłamią twierdząć,
    że przesyłkę dostarczyli.

    Pozdrawiam
    Michał Pysz


    --
    *******************************
    Michał Pysz
    http://michal.pysz.org/
    *******************************


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1