eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoproblem z Pocztą Polską....Re: problem z Pocztą Polską....
  • Data: 2005-11-13 08:22:36
    Temat: Re: problem z Pocztą Polską....
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <dl2s94$3td$1@inews.gazeta.pl>, Michał Pysz wrote:
    >> pp NAPISAła Ci , że przesyłkę doręczyła .... POŚWIADCZYŁA PPISEMNIE
    >> NIEPRAWdĘ .... wprowadziła Cie w błąd etc etc .. oszukano Cie po prostu.
    > No zgadza sie oszukano mnie gdyż przesyłka nie została doręczona.
    >
    > Teraz pytanie czy zgłosić się do dyrektora PP odpowiedzialnego za reklamacje
    > i poinformować go o zaistniałej sytuacjo oraz krokach które chcę podjąć (
    > zgłosić należnym organom fakt oszustwa)
    > I pertraktować załatwienie sprawy w sposób ugodowy??

    Ja pisałam reklamację (skuteczną) do PP po nadaniu przesyłki za
    granicę z potwierdzeniem odbioru (BTW, polecam ci na przyszłość). Nie
    dostałam informacji zwrotnej, za którą zapłaciłam dodatkowo, że paczka
    dotarła. Napisałam reklamację, a potem było zabawnie: PP wysłała mi
    formularz do wypełnienia, w którym miałam zaznaczyć, czy paczka doszła
    na miejsce, czy nie:) Podtrzymałam korespondencję z PP odsyłając ją
    wraz z formularzem na drzewo i powtórzyłam, że opłaciłam usługę, która
    nie została zrealizowana i żądam zrotu pieniędzy. Po drugim liście
    dostałam odszkodowanie (czy jak to tam nazwali). Listy napisałam do
    urzędu, w którym przesyłka została nadana i opłacona.

    Renata

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1