eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoprawo ubezpieczeniowe (maks. wartosc odszkodowania po wypadku) › prawo ubezpieczeniowe (maks. wartosc odszkodowania po wypadku)
    From: CookieMonster <e...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo ubezpieczeniowe (maks. wartosc odszkodowania po wypadku)
    Date: Wed, 26 Jul 2006 15:11:12 +0200

    witam,
    szukam rozporzadzenia, ktore traktuje o maksymalnej wartosci
    wyplacanego odszkodowania przez Ubezpieczyciela osoby winnej wypadkowi.

    Moja sytuacja wyglada tak:
    ponad prawie 2 miesiace temu mialem wypadek nie z mojej winy,
    ubezpieczyciel winnego to Hestia, dzisiaj proponuje mi rozwiazanie,
    ktorego przyjac nie zamierzam. Chca mi wyplacic ~7000 i oddac zlom
    (7 letni Nissana Almere, ktorego wartosc wg tabeli to ok. 16 tys. zł)

    Serwis samochodowy wycenil naprawe na 16 tys, czyli rownowartosc
    samochodu z przed wypadku. Nie mam teraz czasu ani ochoty zajmowac sie
    zlomem, wiec wolalbym zeby samochod naprawili. Gdzies doszly mnie sluchy
    ze Ubezpieczyciel ma obowiazek pokryc szkody do wartosci samochodu,
    tymczasem oni chca mi dac tylko 7 tys. i zlom.

    Czy mam prawo do takiego rozwiazania, ktore ja chce?
    moze jakies rozporzadzenie, ktorym moglbym sie podeprzec?

    Z gory wielkie dziekie

    --
    CookieMonster