  • Data: 2003-03-18 22:04:51
    Temat: [prawo spadkowe] Pilna pomoc potrzebna
    Od: "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam problem. Dostałem ostatnio w mojej sprawie następujące pismo z urzędu
    gminy, w której toczy się sprawa o odszkodowanie za wywłaszczony dawno temu
    grunt:

    "W związku z Pana wnioskiem o odszkodowanie za nieruchomość, położoną w
    Warszawie przy ul. Xxxxxxxxxxx 21 ozn. hip. "imielin hip. XXXX d. X" działka
    nr 2 oraz w nawiązaniu dopisma Urzędu z dnia ... znak XXXXXXXX uprzejmie
    inforemuję, że do dalszego prowadzenia postepowania niezbędne jest złożenie
    przez Pana do akt sprawy postanowień o stwierdzeniu nabycia spadku po
    Janinie i Leonie Xxxxxxxxx.
    Po uzupełnieniu powyższego braku możliwe będzie podjęcie dalszych czynności
    w sprawie"

    Jak rozumiem, mam złożyć dowód sądowy, że jestem jedynym i niepodważalnym
    spadkobiercą Janiny i Leona. Problem polega na tym, że nie mam takiego
    dowodu. Czy to oznacza, że powinienem złożyć do sądu pismo, żeby zrobili mi
    wypis z dawnego postępowania spadkowego?
    A co, jeśli takie postępowanie się nigdy nie odbyło?
    Jak powinienem sformułować pismo, żeby sąd w odpowiedzi przysłał mi coś o
    znaczeniu "TAK, jest Pan jedynym spadkobiercą Janiny i Leona"? (Oczywiście
    zakładając, że tak jest)

    Wszelkie sugestie mile widziane, sprawa niestety pilna.

    Z góry dzięki, pozdrawiam

    WR81