  • Data: 2003-03-18 22:41:42
    Temat: Re: [prawo spadkowe] Pilna pomoc potrzebna
    Od: "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeciez masz wyraznie napisane co masz zlozyc.

    Widzisz, może i wyraźnie, ale dla Ciebie. Ja wolę się upewnić, czy dobrze
    zrozumiałem.

    > To Ty nie wiesz, czy bylo???????

    A czy to nie jest tak, że postępowanie spadkowe odbywa się ZAWSZE po czyjejś
    śmierci?
    Nie wiem, czy było takie postępowanie, ale zakładam, że tak. Ja nie jestem
    bezpośrednim spadkobiercą - jest nim mój dziadek. Ja tylko reprezentuję go w
    kontaktach z urzędami, bo 84latkowi nie bardzo chce się myśleć, jak ma
    sformułować pismo i gdzie je zanieść.

    (Oczywiście

    > To zalezy od tego, czy jestes, czy nie jestes i czy juz dokonano
    > stwierdzenia nabycioa spadku.
    > Obudz sie i powiedz najpierw jak bylo.

    Osoba, po której jest spadek zmarła 50 lat temu. Bezpośredni spadkobierca
    twierdzi, że postępowanie było - ale nie jest tego pewien (ma swoje lata).
    1. Jak to jednoznacznie stwierdzić?
    2. Zakładając że było i dziadek jest jedynym spadkobiercą - jakiej treści
    pismo powinienem wystosować i gdzie??

    pzdr

    WR81

    BTW nie zżymaj się tak, nie każdy zna się dobrze na polskim prawie :-)