  • Data: 2005-01-22 15:58:09
    Temat: prawo matki do dziecka
    Od: "kora20" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedzcie mi prosze gdzie iść po poradę.
    Moja znajoma chce wziąć rozwód z mężem.Mają wspólne dziecko. Jak mu
    powiedziała o rozwodzie to wyprowadziła się do swojej matki oczywiście
    zabierając dzieciaka( 1,5roku).Któregoś dnia jak była z dzieckiem na spacerze
    mąż podszedł do nich wyjął małego z wózka i powiedział , że jak do niego nie
    wróci to on syna na pewno jej nie odda.Wiec teraz sytuacja wygląda tak, że
    dzieciak mieszka z ojcem, ona ze swoją matką, a policja co jakiś czas
    sprawdza na jej prośbę czy małemu nie dzieje się krzywda.
    Co dziewczyna ma zrobić by odzyskać dziecko? Gdzie np w Łodzi można uzyskać
    np bezpłatną pomoc prawnika w tym zakresie?
    Pomóżcie jeśli możecie. Proszę.