-
1. Data: 2003-01-30 20:51:07
Temat: prawo konsumenta
Od: "Inh" <i...@b...netu>
Kupilem kurtke dosc daleko od miejsca obecnego zamieszkania. Nie wiem czy
tam jest jeszcze ten sklep. Kurtka jest jednak znanego producenta i ma siec
w calej Polsce. Juz raz ja reklamowalem, naprawili, ale teraz ponownie po
kawalku sie rozpada. Czy mam prawo zadac by przyjeli ja ponownie w salonie
firmowym tej sieci i wyslali do producenta ? Czy producent ma obowiazek dac
nowa, naprawic, lub oddac pieniadze bez uciazliwej dla mnie procedury ze
sprzedawca, ktory mi sprzedal ta kurtke w sklepie na drugim koncu kraju ????
Wszystko chcialbym zalatwic w salonie firmowym w Warszawie. Wyobrazcie
sobie, ze gdyby chodzilo o telefon komorkowy to pewnie no problem, ale
generalnie chce wiedziec jakie mam prawa.
Co to sa prawa rekojmi, itd...