  • Data: 2003-09-02 09:33:19
    Temat: prawo jazdy !!!
    Od: "Plum" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanie dotyczacego mojego ojca i jego prawa jazdy.
    Mój ojciec jest bardzo chorym człowiekiem i ledwo co może chodzić, ma
    miażdzyce i nie ma krążenia w nogach, Nogi go bardzo bola. (ma juz ponad 50
    lat i z tej choroby już nie wyleczy sie nigdy, zreszta naewt nie chc bo mu
    nareke lezec 24 h w łóżku)
    Ale nie chce słyszec o tym ze ma nie jezzic samochodem (chyba jest to
    logiczne jak nie ma zbytniej władnosci w nogach to stanowi zagrozenie dla
    siebie, mojej rodziny i innych uczestnikó drogi)

    Gdzie bym musiał sie zgłosić z wypisem jego ze szpitala by mu mogli mu
    wstrzymac prawo jazdy na czas choroby, dopuki sie nie wyleczy?

    ps. Chodzi mi o jego bezpieczenstwo oraz o bezpieczenstwo innych
    urzytkowników ruchu drogowego, a takze o motywacje dla niego by zaczoł
    wkońcu rechabilitacje poniewaz lekaz powiedział ze jak tak dalej bedzie
    robił to w bardzo krótkim okresie czasu przestanie chodzić w 100 %.

    dziekuje z góry za odpowiedz