  • 1. Data: 2003-02-26 06:01:28
    Temat: prawo do umieszczenia pracy
    Od: "slash" <s...@d...net>

    czy mam prawo do umieszczenia w swojim portofolio informacji o pracach ktore
    wykonalem,
    dla zleceniodawcy, z ktorym nie mam zadnej umowy w przypadku gdy:
    1. strona ktora wykonalem zostala zastapiona nowsza wersja wykonana przez
    kogos innego
    - umieszczam o tym informacje i daje zdjecie wersji ktora ja wykonalem
    2. strona zostala mi zlecona i wykonana jednak z powodu nie iuszczenia
    oplaty nie zostala przekazana
    zleceniodawcy - takze umieszczam o tym info.
    3. jestem autorem tylko fragmentu strony - czyli strony programowej
    natomiast ktos inny wykonal grafike
    - umieszczam o tym info
    dzieki za odpowiedz