  • 1. Data: 2002-11-17 11:41:21
    Temat: prawo do sprawiedliwego procesu
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    witam wszystkich grupowiczow!!!
    czy ktos moze mi podac adresy stro na ktorych mozna znalesc orzecznictwo
    trybunalu strasburskiego. potrzebyje cos na temat "prawo do sprawiedliwiego
    procesu". musze to napisac na podstawie orzecznictwa.
    z gory dzieki
    pozdrowki.

    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH

  • 2. Data: 2002-11-17 12:06:46
    Temat: Odp: prawo do sprawiedliwego procesu
    Od: "Beata" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik NASH <n...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar7vhc$8o3$...@n...tpi.pl...
> [...]
    sprawiedliwiego
    > procesu". musze to napisac na podstawie orzecznictwa.

    Jeśli może być w obcych językach to zobacz www.coe.int tam powinnas mieć
    przejście na Trybunał. Beata