  • 1. Data: 2006-11-16 17:44:41
    Temat: prawo autorskie
    Od: Ketmia <k...@g...pl>

    Witam

    Chce zamieścić w ofercie mojego sklepu internetowego produkty firmy X,
    problem jest taki, że firma nie wyraza zgody, nie chca w ten sposob
    sprzedawac produktow, boja sie ze beda sprzedawane po cenach nizszych
    niz katalowgowe. Na swojej stronie maja taką wzmianke.

    "Elementy stron internetowych X są chronione prawem i nie mogą być
    kopiowane bądź naśladowane w całości ani w części. Żadne logo, grafika,
    czy zdjęcie ze strony www.x.pl nie mogą być kopiowane i publikowane na
    innych stronach bez uzyskania pisemnej zgody x

    Znaki handlowe oraz nazwy innych produktów wymienionych na stronach
    internetowych X są zastrzeżonymi znakami towarowymi.?

    Co mi grozi jesli wykorzystam ich materiały bez zgody, bede sprzedawala
    po ich cenach, co jesli sprzedam z rabatem, w koncu mamy wolny rynek

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-11-16 19:34:08
    Temat: Re: prawo autorskie
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "Ketmia" <k...@g...pl> napisał w wiadomości news:eji829

    > Co mi grozi jesli wykorzystam ich materiały bez zgody, bede sprzedawala
    > po ich cenach, co jesli sprzedam z rabatem, w koncu mamy wolny rynek

    Jezeli bedziesz sprzedawala bez zgody to grozi ci odciecie od zakupow .
    Jezeli wykorzystasz ich materialy reklamowe to grozi ci sprawa w sadzie ( a
    to juz moze byc drogie i malo przyjemne)

    Jaca