    From: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prawo a sprawiedliwosc
    Date: Wed, 1 Dec 2004 06:25:15 +0100

    Chciałbym wyrazić swoje oburzenie ciągłym obrażaniem mnie w tej grupie
    dyskusyjnej, wyzywaniem, pomawianiem, imputowaniem nieprawdy, straszeniem
    donosami do władz mojej uczelni. Chamstwo z jakim spotykam się w tej grupie
    jest rzadko spotykane w Internecie - sieci bądź co bądź utworzonej głównie
    do wymiany informacji naukowej, a nie dla prawników, którzy nie uznają
    sprawiedliwości.

    Jednocześnie chciałbym wyrazić zaniepokojenie tym, że młodzi ludzie którzy
    mnie tutaj obrażają, jak się domyślam z wypowiedzi młodzi prawnicy, studenci
    innych kierunków jak pan Osiecki z Krakowa, lub przyszli prawnicy całkowicie
    oddzielają pojęcia prawa i sprawiedliwości.

    Może prawnicy i ludzie, dla których obce jest pojęcie sprawiedliwości prawa
    utworzą sobie grupę:
    faszystowskie.niemcy.prawo.silniejeszego.chama.bez.s
    prawiedliwosci
    lub
    stalinowska.rosja.prawo.silniejeszego.chama.bez.spra
    wiedliwosci
    ale nie
    pl.soc.prawo
    Polskie prawo powinno być sprawiedliwe w odróżnieniu do prawa obowiązującego
    w reżimach faszystowskim i komunistycznym.

    Wyrażam swoje zaniepokojenie również cenzurą i usuwaniem z serwerów
    wiadomości zawierających hiperłącza do np. takich stron jak:
    http://www.popieluszko.net.pl/xJerzy/meczenstwo.htm

    na której opisano nadużywanie władzy przez policję w Polsce, oraz przebieg
    procesu w sądzie, w czasie którego wyśmiewano się z ofiary tak okrutnego
    mordu, za przyzwoleniem prowadzących sprawę prawników. Opisano tam ogromna
    niesprawiedliwość jaka nas na codzień otacza również w dzisiejszych czasach.

    Jako jeden z obywateli tego kraju nie mogę przejść obok tego obojętnie, tym
    bardziej że tak niedawno bardzo niesprawiedliwie potraktowano w katowickim
    sądzie moją żonę w sprawie przywrócenia jej do pracy, po tym gdy została
    zwolniona w okresie leczenia powypadkowego, będąc na L4. Żona wciąż cierpi i
    choruje po wypadku jaki miał miejsce na delegacji, spowodowanym przez
    kierowcę firmy, który nadal pracował jako kierowca w tej samej firmie.

    Nie mogę też patrzeć obojętnie, kiedy policjanci pozbawiają życia niewinnych
    ludzi, niewinnej młodzieży, a prawnicy z tej grupy wyśmiewają się z ofiar,
    ze mnie, imputują bezpodstawnie chorobę psychiczną, ubliżają, wyzywają
    zamiast zastanowić się nad powagą tego problemu i podjąć odpowiednie
    działania aby zapobiec pozbawianiu życia niewinnych, młodych często ludzi
    przez policjantów, którzy nie powinni pracować w policji. Wręcz odwrotnie
    próbują za wszelką cenę bronić policjantów, którzy strzelają do niewinnych
    ludzi, podobnie jak bronili w przeszłości policjantów, którzy tak okrutnie
    zamordowali księdza za mówienie prawdy, co jest opisane na stronie
    internetowej, do której hiperłącze znajduje się powyżej.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.