  • Data: 2005-10-21 12:48:42
    Temat: prawo a kolorowe światła postojowe
    Od: "farful" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Mam pewien problem zwiazany z używaniem kolorowych swiateł postojowych w
    samochodzie.
    Do tej pory uzywałem żarówek w kolorze niebieskim, lecz gdy policja mnie
    zatrzymała, powiedział mi funkcjonariusz, że niedozwolony jest ten kolor, ale
    mogę używać białych lub czeronych ewentualnie żóltych. Zmieniłem żarówki na
    czerwone, lecz znów powstał problem ponieważ w innym mieście policja znów mnie
    zatrzymała i powiedzieli mi że nie mogę używać kolorowych świateł.
    Pogubiłem się całkiem.
    Kto miał rację?
    Jeżeli wiecie coś o tym to proszę pomóżcie!!
    Z góry dziękuję.
    Pozdrawiam!!