-
11. Data: 2007-02-20 23:45:21
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "Neo" <n...@w...info>
1) mam paragon z zakupów - trimph czy jak to sie to pisze to podobno dobra i
ceniona marka
zakupy odbyły sie z piatek a dziś wtorek (no środa) wiec mineło 5 dni
2) chyba moge zrezygnowac z zakupu w ciagu 5 dni, bielizna znanej marki nie
powinna sie rozsypać ot tak - wiec albo to podróbka albo wada ukryta wg
mnie - za 400 zł mogła miec 10 tanich biustonoszy (ten był specyficzny -
jakis bez ramiaczek i coś tam coś tam, stąd jego cena, ja najcześciej takie
zdejmuje a nie przymierzam :) )
-
12. Data: 2007-02-20 23:46:53
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "Neo" <n...@w...info>
im mniej materiału w ciuchu tym droższy ten ciuch - jeśli tego nie
zauważyłeś to zorganizuj sobie kobitkę
-
13. Data: 2007-02-20 23:48:43
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "Neo" <n...@w...info>
ale ja ona nie chce tej bielizny ze wzgledu na to ze ten model ma w kazdym
egzemplarzu tego rodzaju zatrzask/spinkę/sprzączkę - chce kupić inny model
ale nie koniecznie w tym sklepie
-
14. Data: 2007-02-20 23:54:08
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "Neo" <n...@w...info>
wiem ze było jakiś miesiac temu ale niestety nie oddaje to specyfiki mojego
przypadku
towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)
mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji
nie chce aby sprzedawca opierał sie na swoich interpretacjach, tylko był
zmuszony zadziałać zgodnie z obowiazujacym prawem, nie chce byc nabity w
butelkę
-
15. Data: 2007-02-20 23:57:55
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "Neo" <n...@w...info>
w moim wypadku nic nikomu nie wyskoczyło :)
żona nie ma parcia na ekran w celu zwiększenia popularności
ot poprostu to co miało wygladać super (biust) w tej bieliźnie i "być na
miejscu" poruszało sie luźno pod suknią - a to podobno w czasie tańca i
szaleństw spory dyskomfort :) i róznego rodzaju obawy zę wyskoczy w
nieodpowiedniej chwili
-
16. Data: 2007-02-21 00:15:40
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Wed, 21 Feb 2007 00:45:21 +0100, Neo napisał(a):
> 1) mam paragon z zakupów - trimph czy jak to sie to pisze to podobno dobra i
> ceniona marka
> zakupy odbyły sie z piatek a dziś wtorek (no środa) wiec mineło 5 dni
Jakie to ma znaczenie?
> 2) chyba moge zrezygnowac z zakupu w ciagu 5 dni
Chyba, jeśli sprzedawca wykaże dobrą wole. Ale jak nie wykaże, to nie.
--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
17. Data: 2007-02-21 00:17:36
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Tue, 20 Feb 2007 23:47:25 +0100, castrol napisał(a):
> Ale w przypadku niezgodnosci towaru z umowa to na sprzedawcy ciazy
> obowiazek udowodnienia ze wada nie wystepowala w momencie zakupu.
Owszem, ale nie do końca. Sprzedawca nie odpowiada za niezgdność jeśli
powstała ona z winy konsumenta. Tu pękł jakiś plastik podtrzymujący
ramiączko czy co tam - łatwo wykazać że ktoś pociągnął i urwał/ułamał.
--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
18. Data: 2007-02-21 00:19:19
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: scream <n...@p...pl>
Dnia Wed, 21 Feb 2007 00:54:08 +0100, Neo napisał(a):
> towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
> podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)
Skad te rewelacje? Przepis o zwracaniu towaru nie funkcjonuje juz z 10 lat.
> mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji
O ile ktos Ci tej gwarancji pisemnie udzielił. Dostałeś karte gwarancyjną
do biustonosza?
> nie chce aby sprzedawca opierał sie na swoich interpretacjach, tylko był
> zmuszony zadziałać zgodnie z obowiazujacym prawem, nie chce byc nabity w
> butelkę
Już zostałeś. Złóż reklamację z DW Triumph Polska, jeśli firma jest
porządna to dadzą nowy albo zwrócą pieniądze.
--
best regards,
scream (at)w.pl
Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.
-
19. Data: 2007-02-21 00:34:38
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: "Neo" <n...@w...info>
akurat ten elemet któy pekł jest najmniej widoczny - sam biustonosz nie ma
ramiaczek - to jedyny element łaczący wszystko w całość - na przedzie miedzy
piersiami
-
20. Data: 2007-02-21 00:37:18
Temat: Re: prawa niezadowolonej konsumentki
Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
Dnia 20.02.2007 Neo <n...@w...info> napisał/a:
> wiem ze było jakiś miesiac temu ale niestety nie oddaje to specyfiki mojego
> przypadku
> towar do 5 dni teoretycznie moge zwrócić bez podania przyczyny (albo z
> podaniem - w tym wypadku byle jaka sprzączka)
> mogę tez domagać sie wydania drugiego sprawnego w ramach gwarancji
Nie wiem skąd wytrzasnąłeś te bzdury ale zdecydowanie nie z archiwum tej
grupy. Już lepiej było powiedziec, że nie chciało Ci się szukać, bo że nie
potrafiłeś wklepać w google groups słowa "reklamacja" i pochodnych w to
nie uwierzę. Nie dalej jak wczoraj czy przedwczoraj objaśniałem w innym
wątku jak reklamować. Proponuję abyś się wysilił bo to Ty masz problem.
--
Marcin