    From: "Robert K." <i...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prada na Policji
    Date: Sat, 19 Mar 2005 23:55:14 +0100

    Witam,

    Czy moglby mi ktos pomoc bo jestem niezle zdziwiony/ zarzenowany/
    zdezorientowany itp. ?

    Otoz pozwolilem sobie wejsc na strone www.policja.pl , i tam odszukac
    telefon kontaktowy.
    Pod tym adresem jest Komenda Glowna.
    Odebrala osoba pelnicaca dyzur , a ja chcialem zasiegnac porady co mam
    zrobic i jakie
    kroki powinienem poczynic w pewnej spawie.

    Osoba ktora odebrala powiedziala ze ja to nie interesuje, nie wie co ja
    powinienem zrobic i co sie
    robi w takich sprawach. Odmowila podania nazwiska.

    Prosze powiedzcie, czy osoba pelniaca dyzur na Komendzie glownej ma prawo,
    moze inaczej
    czy moze mnie tak po prostu olac?? Czy oni nie zajmuja sie takimi sprawami,
    tylko trzeba dzwonic
    do rejonowych komend?

    Czy miala prawo odmowic podania nazwiska ?

    pozdrawiam,
    Robert K.