  • 21. Data: 2012-02-17 11:48:41
    Temat: Re: pożyczka od rodziny
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Kicer" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:jhjef1$pd3$1@kushnir.sileman...
    > Witam
    >
    > chcialbym pożyczyć większą kwotę od osoby z poza mojej najbliższej rodziny
    > (siostra matki).
    >
    > Czy poza złożeniem do US deklaracji PCC-1 (jeśli dobrze rozumiem), muszę
    > dopełnić jeszcze jakichś obowiązków? Głównie mam tu na myśli umowę - czy
    > takowa musi istnieć (w formie papierowej) i czy ma ona zdefiniowaną
    > budowę?
    >
    > pozdrawiam
    >
    > ps pozwoliłem sobie na crosspost, bo nie wiem gdzie bardziej moje pytanie
> [...]

    Nie wiem jaka to kwota ale jakąś część tej sumy ciotka może ci podarować
    (limit kwoty gdzies w necie znajdziesz bo zalezy od kategorii pokrewienstwa-
    mozna raz na 5 lat zdaje mi się) a zmniejszy ci to kwotę od ktorej bedziesz
    placic PCC- ale jesli mowimy o sumach wiekszych niz 100 tys to moim zdaniem
    bawienie sie w darowizne to szkoda zachodu. Pomysl podalem tylko celem
    rozwazenia przez ciebie.

  • 22. Data: 2012-02-17 12:31:33
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 08:16:09 +0100, Jarek S. napisał(a):

    > Gdzie chłopino funkcjonują? Chyba w korporacjach i tzw. warszafce....

    Ani tu, ani tu. W usenecie.

    > Dzieckiem niestety już dawno nie jestem , szkoda..... mam 48 lat :(

    Czyli demencja...
    --
    marcin

  • 23. Data: 2012-02-17 13:57:25
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > Ani tu, ani tu. W usenecie.

    > Czyli demencja...
    > --
    > marcin

    Powinieneś być zadowolony że nie pracujesz dla mnie, pierwszego dnia gdybyś
    użył crossposta i Followupa bym Cię skierował do urzędu pracy...

    Sorry! Bym Cię forwardował do urzędu pracy a później mógłbyś na fejsie żalić
    się na przygody w lajfie... :) :) :)

    Na głupotę nie ma rady, biedny ten kraj !

  • 24. Data: 2012-02-17 14:09:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/17/2012 1:16 AM, Jarek S. wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Gdzie chłopino funkcjonują? Chyba w korporacjach i tzw. warszafce....
    >
    > Dzieckiem niestety już dawno nie jestem , szkoda..... mam 48 lat :(

    Odpowiedz gdxzie funkcjonuja juz byla.
    Nie rozumiem po co sie jeszcze rzucasz.

  • 25. Data: 2012-02-17 14:12:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/17/2012 7:57 AM, Jarek S. wrote:

    > Powinieneś być zadowolony że nie pracujesz dla mnie, pierwszego dnia gdybyś
    > użył crossposta i Followupa bym Cię skierował do urzędu pracy...

    To znaczy, ze jestes niedouczony dupek, ktory jest glupi jak but z lewej
    nogi, a wydaje mu sie, ze wszystki rozumy pozjadal.

    Nikt ci nie kaze wszystkiego wiedziec, ale to nie znaczy, ze jak ty
    czegos nie wiesz to to nie istnieje.

  • 26. Data: 2012-02-17 14:14:26
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

> [...]
    > nogi, a wydaje mu sie, ze wszystki rozumy pozjadal.
    >
    > Nikt ci nie kaze wszystkiego wiedziec, ale to nie znaczy, ze jak ty czegos

    Kobieto, ale epitety to zostaw dla siebie albo matce zamelduj.... o ile ją
    znasz !

  • 27. Data: 2012-02-17 14:17:03
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > Odpowiedz gdxzie funkcjonuja juz byla.
    > Nie rozumiem po co sie jeszcze rzucasz.

    Pewnie wielu rzeczy nie rozumiesz ale to z wiekiem przechodzi.... najwyżej
    trochę boli :)

  • 28. Data: 2012-02-17 14:40:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/17/2012 8:14 AM, Jarek S. wrote:
    > Użytkownik "witek"<w...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Kobieto, ale epitety to zostaw dla siebie albo matce zamelduj.... o ile ją
    > znasz !

    zarozumialy beton
    dokladnie tego sie spodziewalem.

  • 29. Data: 2012-02-17 14:45:30
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    > zarozumialy beton
    > dokladnie tego sie spodziewalem.

    Wicia..... widzę że ze szkoły już wróciłeś, a lekcje odrobione?
    Zrób to dzisiaj to przez weekend posiedzisz sobie w internecie :)

  • 30. Data: 2012-02-17 15:39:06
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 14:57:25 +0100, Jarek S. napisał(a):

    > Powinieneś być zadowolony że nie pracujesz dla mnie

    Wierz mi. Jestem.

    > Sorry! Bym Cię forwardował do urzędu pracy a później mógłbyś na fejsie żalić
    > się na przygody w lajfie... :) :) :)

    Naprawdę nie rozróżniasz pewnych rzeczy? Czy tylko udajesz? Zwrotów typu
    cd-rom, czy e-mail też nie używasz?

    > Na głupotę nie ma rady, biedny ten kraj !

    Znów się z tobą zgodzę.
    Czy już odpisałeś na prośbę Kicera? Też jestem ciekaw :)
    --
    marcin