  • 1. Data: 2004-08-25 23:28:02
    Temat: pozwolenia
    Od: "news" <k...@g...pl>

    Witam.

    Szukałem jakiś czas w necie na temat pozowlen na białą broń,
    bo z tego co wyczytałem żeby nosić (za paskiem) np nunczako
    takowe jest wymagane. Posiadac mozna ( poprawcie mnie jesli
    zle zrozumialem). Co innego jest w przypadku pojscia np na miato
    z czyms takim u boku:) Czy to prawda.. a jesli tak to gdzie np mozna
    takie pozwolenia uzyskac ?? Czy np mam zglosic sie na policje
    i pojsc odrazu z wykonana przezemnie bronia ?? :) Czy tez najpierw
    na takowa musze uzyskac zezwolenie :)

    pozdrawiam i z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-08-26 16:05:46
    Temat: Re: pozwolenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "news" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    Komenda Miejska / Powiatowa / Rejonowa Policji właściwa dla Twojego miejsca
    zamieszkania. Wydział Prewencji.