  • 41. Data: 2008-12-18 22:23:42
    Temat: Re: potracenie pieszej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    r...@m...com pisze:
    > publiczną

    > się

    > czy

    > Sugerujesz, że jeździli bez OC?

    Nie, Ty tak sugerujesz, skoro twierdzisz, że - kupując samochód -
    powinni już zbierać na ewentualne odszkodowania.

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2008-12-19 08:02:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:jfuq16-rik.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Bredzisz. Nie może.

    nastepny ktory slowa pisanego nie rozumie

    > Może tylko w kilku określonych przypadkach -

    wiec moze czy niemoze, zdecyduj sie

    napisze jeszcze raz, moze tym razem zrozumiesz

    nie znamy wszystkich okolicznosci wypadku, wiec nalezy zakladac, ze taka
    ewentualnosc MOZE nastapic

  • 43. Data: 2008-12-19 08:03:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:cauq16-rik.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Pojazd sprawny, kierowca trzeźwy i z
    > uprawnieniami - to niby dlaczego regres, hmm?

    numery w totka tez mi podasz?
    czy moze jestes mezem pytajacej, ze tak dokladnie znasz wszystkie fakty?

  • 44. Data: 2008-12-19 08:13:51
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > Za 1000 zł to można kupić co najwyżej rower, a nie nadający się do jazdy
    > samochód.

    Po prostu bredzisz.

    Pozdrawiam Przemek

  • 45. Data: 2008-12-19 08:18:45
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Ania" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam. mam kłopot i to nie lada...
    > poznym popołudniem moj maz potracil na pasach kobiete.
    > nie podlega dyskusji fakt ze to stalo sie z jego winy i nie bede
    > kombinowac zeby udawac ze jest inaczej.

    Niekoniecznie z jego winy, a jeżeli to ta kobieta wtargnęła na jezdnię?
    Zdaje się, że nawet na przejście dla pieszych nie można wtargnąć przed
    nadjeżdżąjący pojazd. Skoro hamował już na przejściu lub tuż przed nim, to
    albo mąż się zagapil, albo ta kobieta weszła nagle na przejście tuż przed
    samochód.

    Pozdrawiam Przemek

  • 46. Data: 2008-12-19 08:21:56
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Gru, 09:03, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > numery w totka tez mi podasz?
    > czy moze jestes mezem pytajacej, ze tak dokladnie znasz wszystkie fakty?

    jesli pytajaca nie podala takich okolicznosci to nalezy zalozyc, ze
    jedynym wykroczeniem/przestepstwem(?) bylo potracenie tej pieszej...

    w przeciwnym wypadku odpowiedzi prowadza do absurdalnych
    scenariuszy...
    np. grozi im wizyta antyterrorystow, bo byc moze przewozil tez
    materialy wybuchowe (nie napisala przeciez, ze nie...) :)

    WS

  • 47. Data: 2008-12-19 09:16:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "WS" <L...@c...pl> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > jesli pytajaca nie podala takich okolicznosci to nalezy zalozyc, ze
    > jedynym wykroczeniem/przestepstwem(?) bylo potracenie tej pieszej...

    pytajacy nie zawsze wiedza co jest wazne dla sprawy, a co do absurdow to
    ubezpieczyciele nie sa od nich wolni

  • 48. Data: 2008-12-19 09:56:39
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 19 Gru, 10:16, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > pytajacy nie zawsze wiedza co jest wazne dla sprawy,

    oczywiscie masz racje, ale moje prywatne :) zdanie jest takie jak
    wyzej...

    jesli ktos pyta..., to zazwyczaj jest zdenerwowany... i potrzebuje w
    miare szybko SENSOWNEJ odpowiedzi

    na pyt. autorki "co grozi za potracenie..." odpowiedz typu:

    moze grozic:

    wiezienie
    odholowanie pojazdu
    regres z OC

    jest z logicznego punktu widzenia oczywiscie poprawna, ale calkowiecie
    "bezuzyteczna"

    fakt, warto zwrocic uwage na cos, co mogla przeoczyc, ale dobrze by
    bylo udzielic dodatkowych informacji a nie straszyc :) np:

    odholowanie pojazdu (gdy brak OC)
    regres z OC (gdy nietrzezwy, brak uprawnien do prowadzenia pojazdu)

    WS

    PS. z mojej strony EOT

  • 49. Data: 2008-12-19 10:00:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:cauq16-rik.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > numery w totka tez mi podasz?
    > czy moze jestes mezem pytajacej, ze tak dokladnie znasz wszystkie fakty?

    Nie, ale umiem - w przeciwieństwie do ciebie - czytać.

    "Auto sprawne, mąż nie pił" - coś jest niejasne?

    Pewnie, możesz teoretyzować, że nie miał prawka lub staranował celowo,
    ale to już absurd.

  • 50. Data: 2008-12-19 10:01:09
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

> [...]
    > np. grozi im wizyta antyterrorystow, bo byc moze przewozil tez
    > materialy wybuchowe (nie napisala przeciez, ze nie...) :)

    cytat z pierwszego postu autorki
    "Auto sprawne, maz nie pil."

    E.