  • 1. Data: 2005-01-15 15:11:36
    Temat: poszukuje wzoru wyroku
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    Witam,
    czy moglby mi ktos pomoc i wskazac gdzie moge znalezc w sieci wzor wyrku
    sadu cywilnego? Potrzebuje go do napisania pracy...

    Kacper

    ps. albo moze ktos jakis wyrok cywilny posiada i moglby mi przeslac
    (najlepiej oddalajacy).

  • 2. Data: 2005-01-15 23:35:47
    Temat: Re: poszukuje wzoru wyroku
    Od: "Wirtualna" <W...@w...pl.com>

    Użytkownik "Kacper" <K...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:csbbqu$31v$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > czy moglby mi ktos pomoc i wskazac gdzie moge znalezc w sieci wzor wyrku
    > sadu cywilnego? Potrzebuje go do napisania pracy...

    Wyrok w imieniu Rzeczypospolitej Polskiej

    dnia (dzien ogloszenia)

    Sąd jakiśtam, wydział

    w składzie
    Przewodniczący:
    Protokolant:

    po rozpoznaniu sprawy w dniu (data) (gdzie - miejscowość)

    sprawy z powództwa Kogośtam
    przeciwko Komuśtam

    przy udziale (gdy interwinient czy inna osoba, przyłączająca się do sprawy w
    charakterze strony)

    o (no właśnie, o zapłatę, ustalenie, zaniechanie etc)

    I. ustala że, nakazuje KOMU, CO

    II. zasądza od Kogoś na rzecz Kogośtam ileśtam złotych tytułem czegośtam
    (np. zwrotu kosztów procesu)

    pozdr
    W,