  • 11. Data: 2004-04-10 08:53:35
    Temat: Re: postpowanie nakazowe
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Aby dostać od wkurzonego sędziego wyższą grzywne za ...zawracanie d....

    niekoniecznie... ale prawdopodobne ;)

    KG

  • 12. Data: 2004-04-10 16:36:16
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > niekoniecznie... ale prawdopodobne ;)

    Tym bardziej prawdopodobne, że sędzia wydaje "wyrok nakazowy" w sprawach w
    których zebrany materiał nie budzi (w oczach sedziego) żadnych wątpliwości
    co do winy. Matołek który tego nie pojmuje jest dla sedziego jak ..drzazga w
    d.. społeczeństwa (czyt. pieniacz) i powinien zostać skarcony tak dotkliwie
    aby zaczął myśleć i na drugi raz nie kombinował.

    Pozdr
    Leszek

  • 13. Data: 2004-04-10 16:42:03
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Leszek wrote:
    > Tym bardziej prawdopodobne, że sędzia wydaje "wyrok nakazowy" w sprawach w
    > których zebrany materiał nie budzi (w oczach sedziego)

    o właśnie, 'w oczach sędziego'

    KG

  • 14. Data: 2004-04-11 21:18:02
    Od: :PPP<...@...pl>

    jak sędzia znów okaże sie głupim ch.... to zawsze można złożyć
    apelacje...

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 15. Data: 2004-04-12 14:37:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik ":PPP" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > jak sędzia znów okaże sie głupim ch.... to zawsze można złożyć
    > apelacje...

    No jasne. Albo nawet odwołać się do Strasburga lub bezpośrednio do Karola
    Strasburgera;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 16. Data: 2005-11-10 16:24:40
    Od: natasza<n...@i...pl>

    jak napisac sprzeciw do sądu, ktory wydał wyrok nakazujacy.Sprawa dotyczy
    wykroczenia z art.119 ust. 2 z dnia 20.04.2004r o promocji zatrudniniai
    instytucjach rynku przcy.Pozwana ma do zapłaty grzywną w wysokosci 500
    (pieciuset)złotych.Pozwana bedac zarejestrowna jako bezrobotna bez prawa do
    zasiłku w PUP w Szamotułachpodjela od dnia 21.02.2005r prace na podstawie
    umowy oprace w pełnym wymiarze czasu pracy to jest wg. umowy a tak na
    prawde pozwana pracowała na pół etatu plus bezpłatne nadgodziny.problem jest
    w tym ,że pozwana nie powiadomiła PUP w Szamotułach w ustawowym terminie 7
    dni tj. do28.05.2005r.Zrobiła to dwa dni póżniej poniewaz w tym czasie zmarl jej
    dziadek i nie miła "głowy " do załatwiania tego typu spraw.Bardzo prosze o
    doradzeniu mi w tej sprawie jak napisac sprzeciw jak go uzasadnic na czym sie
    oprzec. Sprawa jest pilna zostało tylko 5 dni na napisanie tego sprzeciwu!! prosze
    o pomoc i z góry dziekuje Natasza

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 17. Data: 2005-11-10 17:04:50
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    natasza napisał(a):
    > Bardzo prosze o
    > doradzeniu mi w tej sprawie jak napisac sprzeciw jak go uzasadnic na czym sie
    > oprzec.

    Sprzeciw nie musi być uzasadniony, na to przyjdzie czas na rozprawie.
    A najlepiej napisać w nim prawdę, tylko krótko. I załączyć jakieś dowody
    na to o czym pisałaś.

    KG

  • 18. Data: 2005-11-10 17:24:25
    Od: natasza<n...@i...pl>

    czy sąd moze odrzucic sprzeciw i nakazac natychmiastowe uiszczenie grzywny bo
    moze sie np. okazać że dowody sa niewystarczające.Natasza

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 19. Data: 2005-11-11 09:22:56
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    natasza napisał(a):
    > czy sąd moze odrzucic sprzeciw i nakazac natychmiastowe uiszczenie grzywny bo
    > moze sie np. okazać że dowody sa niewystarczające.

    Nie, przy sprzeciwie od wyroku nakazowego nie ocenia się dowodów. Jeśli
    sprzeciw zostanie wniesiony, to wyrok straci moc i odbędzie się całe
    postępowanie.

    KG

  • 20. Data: 2005-11-11 10:24:06
    Od: natasza<n...@i...pl>