  • 1. Data: 2002-08-26 08:36:12
    Temat: postepowanie nieprocesowe
    Od: d...@p...gda.pl

    Witam,

    moze ktos udzieli mi rady w nastepujacej sprawie. W ubieglym tygodniu
    zostalam wezwana do stawienia sie na postepowanie w sprawie
    rozgraniczenia nieruchomosci. O wyznaczonym terminie zjawilam sie na
    miejscu,postepowanie odbylo sie,jednakze ja nie moglam jednak zgodzic sie
    z przyjetym tam rozgraniczeniem. Posiadam bowiem stare mapy graniczne,ktore
    wskazuja inna granice mojej dzialki,tj.na moja korzysc.
    Dlaczego teraz ta stara mapka mialaby byc niewazna? W zwiazku z tym,
    nie podpisalam zadnych dokumentow, czyli nie doszlo do zadnego porozumienia
    miedzy geodeta a mna.
    Zostalam poinformowana, ze sprawa zostanie skierowana do sadu,ktory
    rozpatrzy ja w toku postepowanie nieprocesowego. Moze mnie ktos poinformuje,
    czy ikiedy mozna zainterweniowac, gdyz podejrzewam, iz ten Sad nie rozpatrzy
    sprawy sprawiedliwie,nie uwzgledni wcale moich racji,lecz przychyli sie do
    niekorzystnej dla mnie opinii wyznaczonego geodety. Kiedy i do kogo mam
    interweniowac?
    Bardzo prosze o pomoc i jakies wskazówki.
    Pozdrawiam
    Danuta