    From: "xxar" <x...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: posrednictwo nieruchomosci a licencja
    Date: Wed, 25 Jun 2003 19:04:04 +0200

    witam szanowne grono,

    mam takie pytanie, moze ktos bedzie wiedzial:
    otoz zamierzam otworzyc takie biuro (tzn. posrednictwa w obrocie
    nieruchomsciami),
    wiem, ze w swietle dzisiejszego prawa potrzebna jest do tego celu licencja -
    niestety takowej nie posiadam.
    czy wystarczy wobec tego otworzyc np. spolke cywilna z osoba, ktora licencje
    posiada, zeby wszystko bylo ok. z pkt. wiedzenia prawa?
    czy sa jakies obostrzenia co do rozkladu udzialow w spolce (np. czy moze byc
    99% moich udzialow i 1%, ze tak nazwe licencjonodawcy).

    szukalem troche w sieci ale nic ciekawego nie znalazlem, jesli wiec ktos
    moze odpowiedziec na pytanie lub ewentualnie wskazac jakies ciekawe linki
    bede bardzo wdzieczny.

    pozdrawiam
    rafal