  • Data: 2003-06-25 21:19:27
    Temat: Re: posrednictwo nieruchomosci a licencja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 25 Jun 2003, xxar wrote:
    [...]
    >+ czy wystarczy wobec tego otworzyc np. spolke cywilna z osoba, ktora licencje
    >+ posiada, zeby wszystko bylo ok. z pkt. wiedzenia prawa?
    >+ czy sa jakies obostrzenia co do rozkladu udzialow w spolce (np. czy moze byc
    >+ 99% moich udzialow i 1%, ze tak nazwe licencjonodawcy).

    Spróbuję się streścić, więc proszę o wyrozumiałość :)
    Otóż musiałbyś znaleźć wyjątkowego osła, który zgodzi się ponosić
    100% odpowiedzialności finansowej za twoje działania mając
    "z urzedu" prawo do 1% zysku - i do tego wystawiając na ryzyko
    (w razie błędnej transakcji) swoją licencję, która jest pewnie
    jego głownym źródłem utrzymania.
    Formalnie i prawnie - to co opisałeś jest AFAIK możliwe :)

    >+ szukalem troche w sieci ale nic ciekawego nie znalazlem,

    Nie wiem czy moja odpowiedź jest ciekawa ;), ale o tej
    porze nie chciało mi się tłumaczyć dyplomatycznie :)

    pozdrowienia, Gotfryd