  • 1. Data: 2005-01-20 13:40:58
    Temat: posiadanie wytrychów
    Od: ciekawski<w...@o...pl>

    czy posiadanie w domu wytrychów w celach np kolekcjonerskich jest
    legalne? zalozmy ze mam nietypowe hobby i zbieram wytrychy ale nie
    wynosze ich z domu czy w takim przypadku grozi mi odpowiedzialnosć
    karna? Moze to jest tak jak z nozami ze nie moge miec przy sobie
    ktory ma ostrze powyzej chyba 12 cm a w domu moge miec nawet
    metrowy nóż.Prosze o odpowiedz

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-01-20 14:58:59
    Temat: Re: posiadanie wytrychów
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > karna? Moze to jest tak jak z nozami ze nie moge miec przy sobie
    > ktory ma ostrze powyzej chyba 12 cm a w domu moge miec nawet

    mozna miec, mozna nawet dobry sprzet do otwierania drogich samochodow
    legalnie
    w internecie kupic. Kiedys ktorys z komendantow w tv sie zalil.

    P.

  • 3. Data: 2005-01-20 15:19:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ciekawski napisał(a):
> [...]
    > karna? Moze to jest tak jak z nozami ze nie moge miec przy sobie
    > ktory ma ostrze powyzej chyba 12 cm a w domu moge miec nawet

    art.129 kodeksu wykroczeń

    KG

  • 4. Data: 2005-01-20 22:24:32
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 20/01/2005 15:58, Przemek R. wrote :

    > mozna miec, mozna nawet dobry sprzet do otwierania drogich samochodow
    > legalnie
    > w internecie kupic. Kiedys ktorys z komendantow w tv sie zalil.

    Nie. Z Kodeksu Wykroczeń:

    Art. 129. § 1. Kto:
    1) wyrabia, posiada lub nabywa wytrychy, jeżeli nie trudni się zawodem,
    w którym są one potrzebne
    2) dostarcza wytrychów osobie nie trudniącej się takim zawodem;
    3) wyrabia, posiada lub nabywa klucze do cudzego domu, mieszkania lub
    innego pomieszczenia albo schowania bez zezwolenia osoby uprawnionej lub
    organu administracji,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
    [...]
    § 3. Wytrychy, klucze lub narzędzia podlegają przepadkowi, choćby nie
    stanowiły własności sprawcy.
    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 5. Data: 2005-01-20 22:53:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ciekawski" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    Kodeks wykroczeń:

[...]
    § 2. Tej samej karze podlega, kto wyrabia, posiada lub nabywa narzędzia
    przeznaczone do dokonywania kradzieży albo kto dostarcza takich narzędzi
    innym osobom.
    § 3. Wytrychy, klucze lub narzędzia podlegają przepadkowi, choćby nie
    stanowiły własności sprawcy.

    I to chyba wszystko wyjaśnia.

  • 6. Data: 2005-01-21 08:16:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie. Z Kodeksu Wykroczeń:

    no juz wiem :-) bylo w nastepnym watku

    P.

  • 7. Data: 2005-01-21 15:43:09
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    > Nie. Z Kodeksu Wykroczeń:
    >
    > Art. 129. § 1. Kto:
    <ciah>

    Co tam kodeks jak w TVN mówili inaczej;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 8. Data: 2005-01-21 16:56:53
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    > Co tam kodeks jak w TVN mówili inaczej;)))
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    To moze trolusiu, poniewaz powolujesz sie na to zrodlo bez przerwy,
    powiesz co mowili w TVN ? Wydajesz sie byc expierdem od TVN :P

    Marek

  • 9. Data: 2005-01-21 17:36:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > To moze trolusiu, poniewaz powolujesz sie na to zrodlo bez przerwy,
    > powiesz co mowili w TVN ? Wydajesz sie byc expierdem od TVN :P

    Gdybys był ciut inteligentniejszy od wyschniętego kawałka drewna lipowego to
    wiedziałbyś, który z grupowiczów ma w TVN-ie jedyne źródło wiedzy.
    A tak, pozostaniesz sam na sam z swoja frustracją.

    Leszek

  • 10. Data: 2005-01-21 17:47:06
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

> [...]
    > źródło wiedzy.
    > A tak, pozostaniesz sam na sam z swoja frustracją.

    Jak na razie to ty powolujesz nieustannie TVN na wyrocznie
    i zrodlo wszelakiej wiedzy. No i niestety to ograniczenie
    daje sie zauwazyc w twoich wypowiedziach.
    Zmien program bo jestes nudny z tym TVN :P

    Marek

    P.S. wyschniety kawalek drewna lipowego to twoj ideal madrosci ?